
Фахівець з маркетингових досліджень
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Аналіз конкурентного середовища та ринкових трендів.
- Організація і проведення маркетингових досліджень (як самостійно, так і із залученням підрядників): збір вимог замовника, вибір оптимального методу дослідження, розробка інструментарію, аналіз отриманих даних, підготовка аналітичних звітів за результатами досліджень та презентація звітів замовнику.
- Збір, обробка та аналіз інформації про продукти та споживачів з різних джерел, пошук корисних для компанії зв'язків та закономірностей.
- Наявність освіти за напрямками: маркетинг, соціологія, статистика, економіка.
- Досвід роботи на позиції аналітика або спеціаліста з маркетингових досліджень від 2 років.
- Досвід в організації кількісних і якісних маркетингових досліджень
- Знання статистичних методів аналізу.
- Досвід в розробці інструментарію для маркетингових досліджень.
- Навички роботи з великими масивами даних, знання статистичних методів аналізу.
- Знання на високому рівні програм MS Office (Excel (формули, зведені таблиці, візуалізація даних), Power Point), Power Query.
- Досвід роботи з онлайн-платформами для проведення досліджень.
- Цікаві проєкти та можливість підвищувати свій професійний рівень.
- Обмін досвідом з кращими представниками професії.
- Офіційне працевлаштування з першого дня роботи та соціальні гарантії.
- Компенсаційний пакет лабораторних досліджень.
- Зручне розташування офісу (м. Звіринецька).
Rabota