Помощник директора (Military technology)

Бункер UA

  • Одесса
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 20 д. назад
  • Быстрый отклик
Вакансія: Помічник директора компанії
Місце роботи: Одеса
Вакансія у Military technology проект. Захисні укриття нового покоління для громадянського населення та військових-медиків.
Опис вакансії:
Дівчина 25-35 років з досвідом роботи від 2 років. ЗП на початок від 15000 грн, далі буде 40000 грн.
Рівень володіння мовами: українська — вільна розмовна та письмова, англійська — рівень від В2.
Ми шукаємо кваліфікованого та відповідального Помічника директора компанії який буде сприяти ефективному функціонуванню організації і підтримувати високий рівень професіоналізму в роботі.
Основні обов’язки:
Надання всебічної підтримки директору компанії в управлінні щоденними операціями;Забезпечення організації зустрічей, переговорів та подій;Підготовка документів, звітів та презентацій;Ведення кореспонденції та документообігу;Координація роботи внутрішніх відділів компанії;Моніторинг та аналіз ринкової ситуації та конкурентів;Виконання інших завдань, пов’язаних з управлінням і адмініструванням компанії.Вимоги:
Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років;Вища освіта в галузі управління, економіки, бізнесу або суміжній;Відмінні організаційні та аналітичні навички;Впевнений користувач MS Office, mail, google doc, trello, miro, zoom, fb, instagram;Висока відповідальність та самостійність;Відмінні комунікаційні та міжособисті навички;Багатозадачність, швидкість, гарне почуття гумору, обробка запитів, допомога керівнику з різних завдань.Ми пропонуємо:
Конкурентну заробітну плату;Можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;Роботу в дружньому та екологічно налаштованому колективі;Цікаві та важливі проекти для збереження життя та нашої держави.Якщо ви маєте бажання приєднатися до нашої команди та допомогти змінити світ на краще, надсилайте своє резюме на електронну адресу hr.bunkerua@gmail.com з темою «Помічник директора компанії».
Переконані, що разом ми зможемо зробити великі речі!)

Jobs.ua