Офіс-менеджер

Global HR Solutions

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
Компанія глобальний лідер у сфері технологій, що постійно впроваджує інновації для створення більш розумного майбутнього для всіх запрошує в київський офіс рецепціоніста/офіс-менеджера.Основні обов'язки:Прийом телефонних дзвінків та електронних листів, передача повідомлень і спеціальних запитів;Зустріч відвідувачів на ресепшені, їх привітання та направлення до відповідних співробітників;Організація кур'єрської доставки та виклику таксі;Адміністративна підтримка офісу, координація закупівель, комунікація з постачальниками офісних товарів;Робота з внутрішніми системами компанії.Вимоги:Досвід роботи від 2-х років на аналогічній посаді (офіс-менеджер, адміністративний асистент, рецепціоніст);Володіння англійською мовою на рівні не нижче Intermediate;Впевнений користувач Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Teams);Відмінні комунікативні навички, ввічливість, охайність;Вміння працювати самостійно, проактивність;Досвід роботи з SAP Ariba буде перевагою.Що ми пропонуємо:Роботу в міжнародній компанії з високими стандартами корпоративної культури;Сучасний офіс у зручній локації;Можливість професійного зростання та розвитку;Медичне страхування після проходження випробувального терміну;З радістю відповім на усі питання з приводу роботи)

Rabota