Керівник напрямку автоперевезень у Ковель

Болотіна О.Л., ФОП

  • Ковель, Волынская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 10 ч. назад
Опис вакансіїНаш клієнт - Trans4U, підприємство з власним автопарком і офісом у Ковелі, що надає послуги вантажних автоперевезень в Україні та Європі, запрошує в команду Керівника логістичної служби. Шукаємо в команду професіонала, який вибудує системну роботу логістики, забезпечить прибутковість рейсів та ефективне управління автопарком.Основна мета посади:
  • Забезпечити безперебійну та прибуткову роботу логістики й автопарку.
  • 100% виконання рейсів у строк, технічна готовність транспорту, оптимізація витрат і максимальне завантаження машин.
  • Побудова управління через TMS, KPI та регламенти, а не в ручному режимі.
Основні обов'язки:1. Управління відділом
  • Керівництво логістами (планування, супровід, закриття рейсів).
  • Координація диспетчера/координатора (документи, дозволи, страховки).
  • Керівництво керівником автопарку (ремонти, ТО, паливо, GPS).
  • Встановлення та контроль виконання KPI.
  • Розвиток команди: навчання, стандарти, робота з TMS.
2. Планування і виконання рейсів
  • Забезпечення 100% виконання рейсів у строк.
  • Формування графіка завантаження автопарку.
  • Контроль подачі та доставки вантажів.
  • Вирішення операційних проблем і форс-мажорів.
  • Контроль коректності документів (CMR, RMPD, страховки).
3. Контроль автопарку (власних 65 авто)
  • Технічна готовність авто до рейсів.
  • Планові ТО та ремонти.
  • Контроль витрат пального (план/факт), інтеграція з WOG/E100, витрати на 1 км / рейс / авто.
4. Аналітика і звітність
  • Щотижневий контроль KPI: завантаження автопарку, маржа по рейсах, холостий пробіг, простої, витрати.
  • Аналіз збиткових рейсів і напрямків.
  • Формування звітів і дашбордів для директора.
Що очікуємо від Кандидата:
  • Досвід роботи на керівних посадах у логістиці.
  • Знання особливостей міжнародних та внутрішніх автоперевезень.
  • Розуміння роботи автопарку, планування ТО, контролю пального.
  • Вміння працювати з TMS-системами, KPI та управлінською звітністю.
  • Бажано досвід автоматизації процесів.
  • Навички управління командою.
Компанія пропонує:
  • Роботу у стабільній компанії з власним автопарком.
  • Конкурентну заробітну плату (обговорюється на співбесіді, залежно від досвіду, компетенції та очікувань Кандидата).
  • Можливість впроваджувати сучасні системи управління.
  • Офіційне працевлаштування.
  • Можливість гібридного графіку роботи (можна працювати віддалено, але треба бути готовим до відряджень в головний в офіс)
  • Перспективу професійного розвитку та вплив на стратегічні рішення.
📍 Місце роботи: м. КовельНадсилайте резюме сюди або на телеграм: @nastasiia_todorovaМи обов'язково зв'яжемося з вами, якщо ваш досвід буде цікавим і відповідатиме вимогам.ВідгукнутисяПошук персоналу, HR, 10-50 співробітників

work.ua