Офіс-менеджер

Fillin

  • Киев
  • 22 000-27 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 5 д. назад
Опис вакансіїМи компанія імпортер і один з лідерів ринку запасних частин для легкових автомобілів, комерційного транспорту і мотоциклів, а також обладнання для СТО.Компанія пропонує: * Цікавий досвід роботи в міжнародній компанії;
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
  • Стабільну оплату праці з щорічною індексацією (22 000 грн. щомісячна заробітна плата + 15300 щоквартальна премія);
  • Оплачувані лікарняні та оплачувану щорічну відпустку (24 календарних дні);
  • Графік роботи з 9:00-18:00, 5-ти денний робочий тиждень Пн-Пт, після випробувального періоду 3 дні робота в офісі, 2 дні віддалено);
  • Корпоративний транспорт для співробітників на роботу та з роботи від станцій метро: Осокорки, Звіринецька, Деміївська.
Вимоги до кандидата: * Досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді (досвід у закупівлі ТМЦ/послуг, забезпечення укладення договірної та платіжної документації, проведення оплат, організація відряджень, робота з вхідною/вихідною кореспонденцією, відправками документів та ТМЦ);
  • Впевнений користувач ПК, Microsoft Office, Word, Excel;
  • Відповідальність, уважність, вміння працювати в режимі багатозадачності, організаторські здібності;
  • Клієнтоорієнтований підхід та доброзичливість;
  • Ми шукаємо кандидата, який відповідає наступним корпоративним компетенціям: надихає колег, орієнтований на результат, демонструє експертність, ефективно комунікує, продуктивно працює в команді, націлений на розвиток.
Обов'язки: * Забезпечувати документообіг компанії (вхідна та вихідна кореспонденція, робота з кур'єрськими службами);
  • Прийом вхідних дзвінків та ведення телефонних переговорів, переадресація дзвінків;
  • Щомісячно приймати заявки на канцтовари від філій та формувати замовлення для постачальника;
  • Оформлювати за запитами співробітників доручення;
  • Оформлювати відрядження працівникам, забезпечувати ЖД, авіа- квитками та проживання у готелях;
  • Приймати участь у організації корпоративних заходів;
  • Приймати участь у закупівлі спецодягу;
  • Забезпечувати постійну та безперебійну наявність в офісі всього необхідного: води, канцтоварів, розхідних матеріалів;
  • Стежити за чистотою та порядком в офісі, зокрема координувати роботу прибиральниці.
Місце розташування офісу: вул. Пирогівський шлях (Голосіївський район, Корчувате).ВідгукнутисяПошук персоналу, HR, 50-250 співробітників

work.ua