Консультант технічної підтримки

ОПТІМА, ТОВ, Центр освіти

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
«Оптіма» - перша й найбільша дистанційна школа України. Ми шукаємо спеціаліста служби підтримки, який стане надійним помічником для наших учнів, батьків і колег у роботі з навчальною платформою.Ваші завдання:Надавати технічну та інформаційну підтримку через email, телефон, месенджери та чат.Вирішувати технічні питання, пов'язані з роботою навчальної платформи (налаштування курсів, бази оцінок, доступи тощо).Консультувати користувачів і допомагати їм ефективно працювати з освітніми продуктами.Адмініструвати навчальний вебсайт і бази даних, взаємодіяти з іншими відділами.Аналізувати звернення клієнтів, брати участь у тестуванні нових функцій.Ми очікуємо:Впевнене володіння комп'ютером: робота з CRM-системами, офісними програмами, АТС та іншими інструментами підтримки.Вільну українську мову та грамотну комунікацію (усно й письмово).Відмінні навички спілкування з клієнтами: доброзичливість, стресостійкість, уміння пояснювати просто навіть складні речі.Організованість, уважність, відповідальність.Досвід у технічній підтримці буде перевагою.Ми пропонуємо:Графік роботи 5/2, з 10:00 до 18:00 (переважно віддалено, іноді - в офісі).Навчання та підтримку для швидкої адаптації в команді.Оплачувану відпустку, лікарняні та можливість day off.Знижку на навчання в «Оптімі» для вас та вашої родини.Корпоративи (1-2 рази на рік, залежно від ситуації в країні).Якщо ви легко знаходите спільну мову з людьми, любите вирішувати задачі й упевнено почуваєтеся за комп'ютером - будемо раді бачити вас у нашій команді!

Rabota