Бухгалтер, помічник керівника

НК Секьюрайті

  • Николаев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
Опис вакансіїПривіт! Ми НК Секьюрайті - група компаній з неймовірною історією та досягненнями.Наші бізнеси - це дистрибуція, експорт, інтернет-магазини, тендери, послуги охорони/пожежної безпеки/відеоспостереження.Ми чесні та відкриті, підтримуємо одне одного та надихаємо.НК Секьюрайті - це місце для втілення Ваших ідей.Ми запрошуємо приєднатися до команди бухгалтера/помічника керівника в м. Миколаєві.Мета посади: виконувати бухгалтерські обов'язки та надавати всебічну допомогу керівнику з тендерів, в межах діяльності Компанії.На цю посаду ми розглядаємо кандидата, який зацікавлений у постійному особистісному та кар'єрному та професійному зростанні.Вимоги до кандидатів:
  • повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр або спеціаліст зі спеціальності «Економіст» або «Бухгалтер»
  • досвід роботи від 2-х років на аналогічній посаді;
  • досвід роботи в 1С/BAS 8.3;
  • знання програмних продуктів MS Office.
  • володіння ПК на рівні досвідченого користувача;
  • аналітичний склад розуму, розвинене логічне мислення, швидке навчання;
  • відповідальність, позитивність, комунікабельність, вміння працювати у команді;
  • робота у режимі багатозадачності.
Функціональні обов'язки:
  • виконання доручень керівника, в межах вакансії;
  • робота з фінансовим обліком;
  • оформлення ведення первинної документації;
  • брати участь у розробці документації (положення, інструкції та ін.) відповідно до стандартів компанії;
  • взаємодіяти з клієнтами, партнерами, сервісними службами у межах посадових обов'язків;
  • за дорученням керівника погодження чи вирішення окремих питань з керівниками та працівниками структурних підрозділів, контроль виконання ними окремих доручень та наказів керівника, а також отримання від них необхідної інформації та матеріалів.
Переваги роботи у нас:
  • стабільна робота в офісі з генератором та старлінком в центрі міста Миколаєва;
  • гарантована виплата заробітної плати двічі на місяць;
  • оплачувана відпустка;
  • офіційне працевлаштування;
  • п'ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 18:00, обідня перерва з 13:00 до 14:00;
  • можливості кар'єрного та професійного зростання.
Запис на співбесіду з 08.00 до 17.00 за телефоном:- ОлександрЯкщо Ваш досвід та знання відповідають нашим очікуванням, чекаємо на Ваше резюме!ВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, менше 10 співробітників

work.ua