Accounts Support Specialist (RozetkaPay)

  • Киев
  • 23 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
Про проєкт:RozetkaPay - платіжний сервіс, який забезпечує зручні, швидкі та надійні платіжні сервіси як в онлайні, так і офлайні, а процес купівлі робить простим та безпечним.RozetkaPay входить до групи компаній EVO-Rozetka. Платіжний сервіс створений на базі найвідоміших маркетплейсів країни, якими користуються мільйони українців. Наші сервіси вже використовують Rozetka, Prom, Vchasno, Bigl, Shafa, Volonter by Prom, Vodafone, Robota, Yakaboo та інші.Про команду:Загалом департамент підтримки проєкту RozetkaPay налічує 27 співробітників - це різні команди, які відповідають за конкретний напрям.
У напрямку «Рахунки та кредити» працює невелика команда з 1 спеціаліста та тімліда. Наразі ми шукаємо ще одного фахівця. Наша ціль - подальший розвиток і вдосконалення продукту, забезпечення стабільного та якісного сервісу для клієнтів, а також ефективна взаємодія з банками й внутрішніми підрозділами компанії.Для даної ролі важливо:досвід роботи у службі підтримки клієнтівграмотна українська мовавміння працювати з великою кількістю інформації з різних джерел, спроможність швидко сприймати нову інформацію та використовувати її в роботівміння коректно, переконливо та у доступній формі доносити інформацію, чітко відповідати на поставлені запитанняувага до деталей, відповідальність та стійкість до стресіввміння вирішувати спірні/конфліктні ситуаціїготовність та вміння працювати у команді - взаємодопомога, взаємозамінність, обмін досвідомготовність працювати за графіком - на адаптаційний період з понеділка по п'ятницю 09:00-18:00, після адаптаційного періоду позмінний графік 2/2 (08:00-20:00)Буде перевагою:досвід роботи в банках або фінтех компаніяхдосвід консультування по клієнтських рахункахдосвід роботи з інструментами:- тікет системи (Zendesk, omnidesk, kayako або аналоги)- системи для створення/керування задачами (Jira чи аналоги)- адмін панелі/CRM системи (пошук інформації за різними критеріями)Задачі:допомога клієнтам у вирішенні питань, пов'язаних з рахунками, кредитами та фінансовими операціямиконсультація користувачів щодо продуктів і послуг нового напрямукомунікація поштою, у чатах чи інших каналах підтримки та вихідні дзвінкизбір та передача зворотного зв'язку від клієнтів командам розробки для вдосконалення продуктувзаємодіяти з іншими командами компанії для швидкого вирішення питань клієнтів і вдосконалення процесівЕтапи відбору:відбір по резюмеспілкування з рекрутеромінтерв'ю з лідерами Support напрямку RozetkaPayПро роботу в EVO:Соціальний пакет - офіційне працевлаштування, 24 дні оплачуваної відпустки на рік і необмежена кількість лікарняних, щоб ви могли відпочивати та дбати про своє здоров'я.Турбота про здоров'я - ми покриваємо медичне страхування та пропонуємо підтримку корпоративного психолога, адже переконані, що піклування про ментальне здоров'я є так само важливим, як і про фізичне.Гнучкий формат роботи - віддалено або в офісі. Ви можете працювати дистанційно або відвідувати наш затишний офіс в Києві, який повністю енергонезалежний та оснащений усім необхідним. Проте очікуємо, що ви зможете відвідувати офіс у командні дні. Графік роботи - на адаптаційний період з понеділка по п'ятницю 09:00-18:00, після адаптаційного періоду позмінний графік 2/2 (08:00-20:00).Волонтерська спільнота - ми регулярно проводимо благодійні аукціони, збираємо гроші на дрони-розвідники та підтримуємо волонтерські ініціативи співробітників.Ми надаємо рівні можливості для всіх - тому не допускаємо дискримінації за будь-якими ознаками. Також ми відкриті до співпраці з ветеранами/ветеранками та готові підтримати їх на шляху до нових професійних досягнень.

Rabota