Менеджер клієнтського досвіду

Dnipro-M

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 10 ч. назад
Опис вакансіїПривіт, наш майбутній колего 😀Цікаві факти про нас:
  • Ми родом з України і вже представлені на ринку Європи, а саме в: Польщі, Чехії, Словаччині, Угорщині та Іспанії;
  • Мережа фірмових салонів 600+
  • Мережа сервісних центрів 140+
  • #1 серед монобрендових мереж інструменту
Що тебе точно порадує, окрім крутої команди та цікавої роботи?📚 Професійне зростання на максимум. Власна Академія Корпоративної Освіти допоможе прокачати як професійні, так і особисті навички;🚗 Подорожуй вигідно. Знижки на пальне та продукцію в рамках програми лояльності мережі заправок;💻 Оновлюй техніку за вигідною ціною. Ти отримуєш спеціальні знижки на електроніку через нашу партнерську програму;🩹 Дбай про здоров'я: Маємо знижки на послуги медичних лабораторій;🏋️‍♀️ Спеціальні умови на абонементи до фітнес-клубів, щоб підтримувати здоров'я та енергію на максимум;📝 Зручний графік роботи: пн-пт, 9−18:00;🚌 Трансфер від метро Т. Шевченка прямо до офісу і назад;⚽ Власна футбольна команда;Трохи про твої щоденні задачі на цій посаді:
  • Аналіз відгуків від клієнтів - працювати з різними каналами зворотного зв'язку, знаходити закономірності та шукати шляхи покращення.
  • Впровадження змін та нових проєкти - покращувати процеси, автоматизувати рутинні задачі, допомагати запускати нові продукти та сервіси, спрямовані на покращення клієнтського досвіду
  • Оптимізація бізнес-процесів - виявляти слабкі місця та пропонувати рішення для підвищення ефективності.
  • Контроль якості сервісів та продуктів - слідкувати, щоб наші клієнти отримували тільки найкращий досвід.
  • Комунікація з командами - взаємодіяти з колегами з інших відділів для впровадження змін.
  • Підготовка звітності - вести щотижневий і щомісячний аналіз виконаної роботи.
Ти наш ідеальний кандидат якщо:
  • Розумієш клієнта та його потреби - тобі важливо, щоб клієнт отримував якісний сервіс, ти вмієш дивитися на процеси з його точки зору та знаходити, що можна покращити.
  • Вмієш працювати з даними - не губишся у великих масивах інформації, можеш структурувати дані, знаходити закономірності та перетворювати їх у конкретні висновки та рішення.
  • Знаєш, як досліджувати проблему та знайти рішення - можеш провести дослідження, зрозуміти, де є слабкі місця, сформувати задачі для покращення і контролювати їх впровадження.
  • Ти вмієш пояснювати складне простими словами - можеш структурувати свої думки та презентувати результати аналізу так, щоб їх було легко зрозуміти й прийняти до роботи.
  • Ти любиш вирішувати реальні задачі - не просто знаходити проблеми, а й реалізовувати зміни, які покращать клієнтський досвід.
Можливо, ми чекаємо саме на Тебе!ВідгукнутисяРоздрібна торгівля, більше 1000 співробітників

work.ua