
Менеджер клієнтського досвіду
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Ми родом з України і вже представлені на ринку Європи, а саме в: Польщі, Чехії, Словаччині, Угорщині та Іспанії;
- Мережа фірмових салонів 600+
- Мережа сервісних центрів 140+
- #1 серед монобрендових мереж інструменту
- Аналіз відгуків від клієнтів - працювати з різними каналами зворотного зв'язку, знаходити закономірності та шукати шляхи покращення.
- Впровадження змін та нових проєкти - покращувати процеси, автоматизувати рутинні задачі, допомагати запускати нові продукти та сервіси, спрямовані на покращення клієнтського досвіду
- Оптимізація бізнес-процесів - виявляти слабкі місця та пропонувати рішення для підвищення ефективності.
- Контроль якості сервісів та продуктів - слідкувати, щоб наші клієнти отримували тільки найкращий досвід.
- Комунікація з командами - взаємодіяти з колегами з інших відділів для впровадження змін.
- Підготовка звітності - вести щотижневий і щомісячний аналіз виконаної роботи.
- Розумієш клієнта та його потреби - тобі важливо, щоб клієнт отримував якісний сервіс, ти вмієш дивитися на процеси з його точки зору та знаходити, що можна покращити.
- Вмієш працювати з даними - не губишся у великих масивах інформації, можеш структурувати дані, знаходити закономірності та перетворювати їх у конкретні висновки та рішення.
- Знаєш, як досліджувати проблему та знайти рішення - можеш провести дослідження, зрозуміти, де є слабкі місця, сформувати задачі для покращення і контролювати їх впровадження.
- Ти вмієш пояснювати складне простими словами - можеш структурувати свої думки та презентувати результати аналізу так, щоб їх було легко зрозуміти й прийняти до роботи.
- Ти любиш вирішувати реальні задачі - не просто знаходити проблеми, а й реалізовувати зміни, які покращать клієнтський досвід.
work.ua