
Керівник проекту трансформації функції закупівель
- Львов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Вища освіта в галузі економіки, фінансів, менеджменту або агроменеджменту.
- Знання локального та міжнародного ринку постачальників сільськогосподарської техніки, засобів захисту рослин (ЗЗР), мінеральних добрив тощо - буде перевагою.
- Досвід управління проектами змін або трансформаційних ініціатив у закупівлях, бажано у міжнародних компаніях.
- Глибокі знання інструментів і технологій закупівель, управління категоріями.
- Практичний досвід впровадження систем ТСО у закупівлях.
- Навички планування, бюджетування, договірної роботи, управління взаємовідносинами з постачальниками.
- Впевнене ведення переговорів на різних рівнях - від операційних до стратегічних, з урахуванням інтересів компанії та партнерів.
- Навички управління змінами, прийняття і відстоювання рішень; розвинене стратегічне та аналітичне мислення.
- Технічна грамотність, проактивність, вміння працювати з великими обсягами даних.
- Знання закупівельних систем, досвід роботи з SAP буде перевагою.
- Англійська мова - рівень не нижче Upper-Intermediate.
- Керування проектом трансформації функції закупівель.
- Розробка та реалізація бізнес-стратегії Категорійного менеджменту відповідно до загальної стратегії Компанії та стратегії Закупівель, забезпечення її інтеграції з діяльністю бізнес-юнітів та департаментів.
- Координація розробки та впровадження категорійних стратегій, забезпечення їх адаптації та ефективної комунікації всередині компанії та з зовнішніми партнерами.
- Організація впровадження кращих закупівельних практик та ініціатив, відстеження і аналіз ринкових трендів для підтримки процесу трансформації.
- Формування команди Категорійних менеджерів і ключових учасників проекту, створення відкритої комунікаційної атмосфери і мотивація до активної участі у змінах.
- Забезпечення ефективної взаємодії між підрозділами, залученими до трансформації, у межах функціональної відповідальності.
- Контроль досягнення ключових показників ефективності (KPI) у рамках проекту трансформації категорійних стратегій.
- Організація співпраці з постачальниками та внутрішніми клієнтами, розробка та впровадження стратегічних програм управління взаємовідносинами під час змін.
- Планування довгострокових та стратегічних заходів у межах проекту (12+ місяців і 3-5 років).
- Прийняття управлінських рішень щодо розвитку партнерських зв'язків, умов роботи з постачальниками, розподілу замовлень та вирішення претензій у процесі трансформації.
- Ініціювання та контроль заходів щодо оптимізації використання матеріальних ресурсів, зниження витрат на транспортування, зберігання, а також покращення контролю за витратами.
- Забезпечення звітності за результатами діяльності.
Rabota