
Менеджер з обслуговування клієнтів преміального бізнесу
- Днепр
- Постоянная работа
- Полная занятость
- оформлення згідно КЗпП України;
- нормований графік роботи;
- конкурентну заробітну плату;
- додатковий компенсаційний пакет (медичне страхування/вичання іноземної мови/компенсацію абонементу у спорт зал);
- корпоративного психолога;
- можливість кар'єрного росту та розвитку;
- можливість працювати в стабільній та професійній компанії з дружньою командою.
- Забезпечення якісного обслуговування і задоволненності клієнтів преміального сегменту;
- Супроводження закріпленого портфелю;
- Залучення на повний асортимент бан??івських продуктів клієнтів у виділеному сегменті.
- вища економічна освіта;
- досвід роботи у фронт-офісі банків з клієнтами Affluent/ Premium/Private (залучення, крос-продажі, поточне супроводження);
- клієнтоорієнтованість, досвід ефективних продажів банківських продуктів;
- знання нормативної бази НБУ у межах функціоналу;
- націленість на результат та бездоганна ділова репутація.
Rabota