Team lead (HR)
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- визначає якими компетенціями повинен володіти претендент для отримання посади;
- керує етапами співбесід, необхідними для найму висококваліфікованих співробітників;
- інтерв'ює кандидатів на управлінському та виконавчому рівнях;
- очолює всі мітинги та наради, пов'язані з наймом персоналу.
- покращує продуктивність співробітників;
- розраховує та контролює бюджет на розвиток HR відділу;
- підбирає і навчає фахівців HR напряму (за необхідності - рекрутера, менеджера по персоналу, менеджера з навчання та розвитку персоналу, фахівця з обліку персоналу, асистентів тощо);
- вивчає всі нововведення в області підбору персоналу, при необхідності імплементує їх;
- керує організацією цілей і завдань HR відділу;
- створює програми, які дозволяють оптимізувати роботу відділу відповідно до цілей організації;
- бере участь у нарадах керівників, менеджменту, персоналу організації, а також в інших нарадах і мітингах, які стосуються управління персоналом
- яка в колективі атмосфера (анкета задоволеності/лояльності персоналу);
- значення важливих показників роботи персоналу;
- % укомплектованості Організацій (HealthRight International в Україні та УФГЗ) персоналом;
- вартість найму персоналу в різних розрізах;
- % закриття вакансій;
- плинність персоналу Організацій (HealthRight International в Україні та УФГЗ);
- залученість та eNPS (індекс незадоволеності працівників) та ін.
- Навчання і мотивація Персоналу. Керівник HR відділу створює навчальні програми, розподіляє повноваження в рамках цих програм:
- забезпечує необхідну освіту і матеріали для керівників і співробітників, включаючи семінари, посібники, стандартизовані звіти;
- керує впровадженням системи розрахунку ефективності співробітників;
- створює програми внутрішнього навчання, які враховують потреби Організацій (HealthRight International в Україні та УФГЗ) (підвищення кваліфікації, навчання новачків Організацій тощо);
- допомагає розробляти бюджет на корпоративне навчання за його наявності;
- формує та готує резерв кадрів для висування на керівні посади або заміщення відкритих вакансій в інших структурних підрозділах на основі політики про розвиток та навчання персоналу.
- визначає і рекомендує методи роботи з колегами, необхідні для встановлення позитивних відносин;
- розглядає, направляє, стверджує рекомендації керівництва по звільненню персоналу;
- дає зворотний зв'язок (зустріч всім колективом, розгляд пропозицій, опитування задоволеності, інформаційні бюлетені, фокус-групи співробітників, зустрічі один на один).
- вільне володіння державною мовою, бажане знання англійської на рівні B2 +;
- ПК: Word, Excel, Ppt, Office 365;
- бажаний досвід в сфері управління проєктами та/або програмами;
- досвід співпраці з іноземними партнерами є перевагою;
- високий рівень навичок побудови якісної комунікації, співпраці з колегами, на різних рівнях субординації;
- досконалі стратегічні та аналітичні навички;
- високий рівень навичок письмової комунікації та звітності;
- високий рівень самоорганізації, навички ефективного планування;
- авторитетність, порядність, повага до людських цінностей, вміння вести команду за собою.
- Лідерство - прийняття обґрунтованих рішень; побудова міцних стосунків; орієнтування у змінах та керування ними; надихання та мотивація працівників.
- Цілісність - чітко сформувати цінності організації, відстоювати та підтримувати їх в будь-який час; вміти визнавати помилки; бути чесним перед собою, знати свої сильні та слабкі сторони; слідкувати, щоб слова та обіцянки не розходились зі справами.
- Ефективна комунікація - вміння якісно спілкуватися та чітко формулювати свої думки, ефективно передавати доручення, стисло та зрозуміло доносити всі деталі завдання; вдало проводити переговори; вміння слухати та чути; цікавитися думкою співробітників та уважно вислуховувати її; давати вказівки чітко та лаконічно; бути відкритим до інших точок зору, ставитися до них з розумінням та повагою.
- Управління персоналом - вміння ставити завдання підлеглим; розподіляти і делегувати роботу; стежити за досягненням поставлених цілей.
- Саморозвиток - відкритість до нових знань і досвіду; правильно оцінювати свої сильні і слабкі сторони, постійно розвивати свої професійні, ділові та особистісні якості; задіяність у більш складних завданнях з метою свого професійного розвитку.
- Емпатія - вміння відчути іншу людину; вміння вдало утримувати work-life баланс; вміння зрозуміти своїх підлеглих та задовільнить їхні потреби, залучитися вдячними, натхненними та ефективними працівниками.
- Робота в команді - прояв терпимості до точки зору оточуючих, вміння йти на компроміси; вносити відчутний внесок в роботу колективу, навіть якщо не враховуються особисті інтереси.
work.ua