Chat operator (турецька мова)

Evoplay

  • Высокий, Харьковская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
Опис вакансіїEvoPlay - міжнародна IT компанія, провідний розробник програмних продуктів та комплексних рішень для ігрової індустрії.Наразі у нас відкрито позицію Оператора служби підтримки зі знанням турецької мови. Даний спеціаліст працює у Департаменті підтримки користувачів контакт-центру компанії та відповідає за віддалену взаємодію з користувачами.Обов'язки:
  • Взаємодія з користувачами:
  • Надання кваліфікованої консультаційної допомоги з технічної та фінансової частини продуктів з використанням різних каналів для комунікації;
  • Ознайомлення користувачів з продуктами компанії, їх характеристиками, актуальними акціями та пропозиціями.
  • Взаємодія з іншими департаментами компанії:
  • Передача запитів для вирішення технічних та фінансових труднощів користувачів, отримання зворотного зв'язку з метою подальшого інформування користувачів;
  • Інформування про виявлені проблеми або помилки на ресурсах, що підтримуються.
Вимоги:
  • Високий рівень володіння усною та письмовою турецькою мовою;
  • Вміння працювати з великими обсягами інформації та готовність навчатися;
  • Комунікабельність;
  • Високий рівень самоорганізації.
Графік роботи: Позмінний - 2/2. 2 дні робочі (денна зміна 7:00 - 19:00), 2 вихідні, 2 дні робочі (нічна зміна 19:00 - 7:00), 2 вихідні.Ми пропонуємо:
  • Щомісячні бонуси за результатами роботи;
  • L&D центр з курсами для співробітників і ТОП менеджерів, програму ротації;
  • Self - learning бібліотеку, доступ до платних курсів;
  • Дисконтну програму Evoplay;
  • Групові обговорення і індивідуальні сесії з психологом.
ВідгукнутисяIT, більше 1000 співробітників

work.ua