Головний комплайєнс менеджер
Фонд розвитку підприємництва
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Професійна придатність головного комплаєнс-менеджера визначається як сукупність знань та професійного досвіду, необхідних для належного виконання своїх обов'язків.
- Головний комплаєнс-менеджер повинен відповідати наступним вимогам:-
- повна цивільна дієздатність;
- вища освіта (ступінь магістра в галузі економіки, фінансів, права або менеджменту);
- сукупність знань та професійного досвіду в обсязі, потрібному для належного виконання обов'язків з урахуванням типу та розміру надавача фінансових послуг, особливостей його діяльності та бізнес-моделі, характеру й обсягів фінансових послуг, профілю ризику, а також функціонального навантаження та сфери відповідальності такої особи; мінімум 3 (три) роки досвіду роботи в фінансовому секторі в сферах контролю за дотриманням норм, управління ризиками або юридичного супроводження діяльності;
- знання законодавства України у сфері комплаєнсу, фінансів, антикорупційної діяльності, захисту персональних даних; знання чинного законодавства, розуміння бізнес-процесів, методології та способів здійснення внутрішнього контролю, досвід в проведенні внутрішніх перевірок; можливість приділяти достатньо часу для виконання покладених на нього обов'язків: відсутність реального або потенційного конфлікту інтересів, що може зашкодити належному виконанню ним своїх обов'язків та не можуть бути врегульованими згідно з внутрішніми процедурами надавача фінансових послуг щодо управління конфліктами інтересів;
- дотримання обмежень, визначених ст. 26 Закону України «Про запобігання корупції»;
- дотримання обмежень та заборон обіймання посад, визначених законодавством України;
- Головний комплаєнс-менеджер Фонду має здійснювати свою діяльність, зокрема, з дотриманням таких принципів: 1) незалежність - це свобода від обставин, що становлять загрозу для неупередженого виконання своїх функцій; 2) чесність - є основою, на якій грунтується довіра до судження головного комплаєнс-менеджера; 3) об'єктивність - дотримання найвищого рівня об'єктивності під час збору, оцінювання та повідомлення інформації щодо діяльності чи процесу, який перевіряється; Головний комплаєнс-менеджер робить зважену оцінку всіх релевантних обставин та у своїх судженнях несхильні до неналежного впливу своїх власних інтересів чи інтересів інших осіб; 4) конфіденційність - головний комплаєнс-менеджер визнає право власності на інформацію, яку він отримує у ході виконання завдання, та її цінність і не розкриває інформацію без відповідних на те повноважень, за винятком випадків, коли таке розкриття вимагається правовим чи професійним обов'язком.
- Сфери комплаєнс-контролю:
- розробка інструментів і процедур, які забезпечують дотримання чинного законодавства;
- протидія легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом, фінансуванню терористичної діяльності та зброї масового знищення;
- захист у сфері інформаційних потоків;
- встановлення етичних норм поведінки співробітників Фонду, запобігання конфлікту інтересів, шахрайству, корупції; спостереження та контроль за відповідністю внутрішніх документів, що описують внутрішні процеси, пов'язані з діяльністю Фонду, вимогам законодавства України;
- контроль за дотриманням та виконанням працівниками Фонду його внутрішніх документів, вимог законодавства України, включаючи нормативно-правові акти Національного банку України, а також здійснення заходів, спрямованих на управління конфліктом інтересів.
Rabota