
Головний менеджер з продажів корпоративного бізнесу (RM)
- Ивано-Франковская Область
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Активний продаж максимально можливої лінійки продуктів та послуг Банку існуючим та новим Клієнтам
- Залучення нових та підтримка відносин з існуючими Клієнтами
- Організація зустрічей та безпосереднє проведення переговорів з уповноваженими особами Клієнтів
- Забезпечення повного та якісного обслуговування Клієнтів, збільшення обсягів продажу кредитних та інших банківських продуктів, покращення якості кредитного портфеля Клієнтів
- Організація підготовки кредитних заявок Клієнтів для розгляду Кредитним комітетом Банку, координація проходження кредитних заявок клієнтів через відповідні структурні підрозділи Банку
- Повна вища економічна, управлінська або юридична освіта
- Досвід роботи за фахом в комерційних банках від 3 років
- Знання закону України, що регулюють банківську діяльність та діяльність підприємств, у тому числі нормативно – правові акти Національного Банку України щодо обслуговування та діяльності клієнтів-юридичних осіб, а також нормативні документи Банку, що регулюють взаємовідносини Банку та клієнтів-юридичних осіб
- Знання чинного положення щодо порядку роботи при кредитуванні корпоративних клієнтів та клієнтів малого бізнесу
- Знання правил зберігання документів, карток із зразками підписів, штампів та печаток
- Знання чинного законодавства України, що регулює порядок здійснення заходів по виявленню фінансових операцій, що підлягають обов’язковому фінансовому моніторингу, та інших фінансових операцій, що можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом правила внутрішнього фінансового моніторингу Банку
- Комунікативні здібності
- Досвід проведення переговорів з учасниками процесу
- Соціальний пакет: офіційне працевлаштування, 28 днів оплачуваної відпустки, додатковий «декрет» для татусів, та матеріальна допомога для батьків при народженні дітей.
- Комфортні умови праці: можливість гібридного формату роботи, офіси забезпеченні укриттями та генераторами, забезпечення сучасною технікою.
- Wellbeing програма: для всіх співробітників доступні медичне страхування з першого робочого дня; консультації психолога, нутриціолога чи юриста; дисконт програми на спорт та покупки; family days для дітей та дорослих; масаж в офісі.
- Навчання та розвиток: доступ до понад 130 навчальних онлайн-ресурсів; корпоративні навчальні програми з CX, Data, IT Security, Лідерства, Agile. Корпоративна бібліотека та уроки англійської.
- Крута команда: наші колеги – це спільнота, де вітаються допитливість, талант та інновації. Ми підтримуємо один одного, вчимося разом та зростаємо. Ти можеш знайти однодумців у понад 15-ти професійних ком’юніті, читацькому чи спортивному клубах.
- Кар'єрні можливості: ми заохочуємо просування всередині банку між функціями.
- Програма підтримки захисників і захисниць: ми зберігаємо робочі місця та виплачуємо середню заробітну плату мобілізованим. Для ветеранів та ветеранок у нас діє програма підтримки, розвивається ветеранська спільнота Банку. Ми працюємо над підвищенням обізнаності керівників та команд з питань повернення ветеранів до цивільного життя. Райффайзен Банк відзначений як один з найкращих роботодавців для ветеранів (Forbes)
- Один із найбільших кредиторів економіки та аграрного бізнесу серед приватних банків
- Визнаний найкращим працедавцем за версіями EY, Forbes, Randstad, Franklin Covey, Delo.UA
- Найбільший донор гуманітарної допомогисеред банків (Червоний Хрест України, UNITED24, Superhumans, СМІЛИВІ)
- Одна з найбільших ІТ-продуктових команд серед банків країни
- Один із найбільших платників податків в Україні, за 2023 рік було сплачено 6,6 млрд гривень
- Райф керується принципами, що фокусуються на людині та її розвитку, у центрі уваги 5 500 співробітників та понад 2,7 мільйони клієнтів
- В Райфі ми підтримуємо принципи різноманіття, рівності та інклюзивності
- Розвиваємо програми підтримки захисників і захисниць
Рекрутер Буряк Тетяна