Head of marketing, маркетолог (товарна сфера, Telegram-канал)
Меркотан Є., ФОП
- Мена, Черниговская Область Головно, Волынская Область
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Повністю віддалений формат роботи.
- Бюджети на маркетинг - до 1 млн. 800к грн./міс. (уяви можливості).
- Масштабна аудиторія (в сумі соц.мереж загалом ~300к).
- Люкс аудиторія та люкс товар. (Зрозумілий і крутий товар, зрозуміла ЦА, з якою приємно працювати).
- Зручний графік (Можеш планувати свій день, головне - якісно виконані завдання, досягнуті необхідні показники. Ми - не про «сидіння» з 9:00 до 18:00, ми - про результат).
- ЗП вище ринку, прив'язка до фін. результату компанії. (Ти відразу відчуваєш фінансово результати своєї роботи, пряма кореляція між твоїм результатом і заробітком. Вказана ЗП у вакансії - реальність).
- Розуміюче і лояльне керівництво + круті колеги.
- Простір для ідей, гіпотез. Твоя повна реалізація як спеціаліста і керівника. (І це не просто слова, а реальні можливості).
- Маєш успішний досвід просування товару люкс сегменту (10к грн. - 70к грн./річ і дорожче. (якщо взуття/одяг - перевага).
- Глибоко розумієш і відчуваєш люкс аудиторію (знаєш її болі, цілі, пріоритети, стиль розмови і т.д.) і в той же час розумієш її вимоги.
- Маєш успішну практику в побудові або реструктуризації маркетингової команди з нуля або на базі існуючої.
- Вмієш працювати з сірими нішами на високому рівні - обов'язково.
- Досконало вмієш систематизувати маркетинговий напрям у компанії.
- Вмієш детально працювати з метриками: CPC, CPA, CPM, CTR, ROMI та ін. Маєш сильні аналітичні навички.
- Заробітня плата - суттєво вище ринкової (перші 2 місяці гарантований мінімум сума 50к грн.+ фін. результат, 3 місяць - від 70к грн.+ фін. результат (Це план мінімум, можеш з першого робочого дня конвертувати гарні результати - отримуй 60к-120к+ грн./міс. хоч і в перший місяць.)
- Віддалена робота.
- Графік 8−9 вихідних на місяць. (Навантаження дозволяє гарно працювати і не виснажуватись).
- Заряджений і амбіційний колектив.
- Товарна сфера.
- Формувати загальну та покрокову маркетингову стратегію компанії.
- Аналіз існуючих джерел трафіку та додавання нових.
- Створення, запуск та оптимізація рекламних компаній.
- Управління командою (таргетологи, копірайтери, UGC-творцями та ін.) Написання ТЗ та контроль їх виконання.
- Вести аналітику, звітність та формувати дашборди результативності.
- Бюджетування та оптимізація витрат.
- Формування маркетингових інструментів для збільшення продажів.
- Найм співробітників, фіксація КРІ.
- Робота з блогерами-інфлюенсерами.
- Генерація креативів та сценаріїв.
- Досвід понад 1 рік саме на позиції Head of Marketing (обов'язково).
- Досвід від 3 років у digital-маркетингу (e-commerce / Telegram / контент / трафік).
- Досвід масштабування каналів трафіку з фокусом на прибуток (ROMI, CPA, CPL).
- Практика в побудові або реструктуризації маркетингової команди з нуля або на базі існуючої. Систематизація маркетингового напряму у компанії.
- Досвід реалізації маркетингових стратегій, що дали вимірюваний результат - (зростання кількості підписників, продажів, зниження вартості ліда).
- Реальні кейси з покращення результатів: Наявність вимірюваних прикладів - зростання ROMI, зменшення вартості підписника, приріст підписників, збільшення конверсії, підвищення впізнаваності бренду. («як було → що зробили → який результат отримали» - тобто за рахунок яких твоїх конкретних дій був досягнутий результат.)
- Досвід від 2 років у маркетингу через соціальні мережі (Instagram, TikTok, Facebook) - обов'язково. Потрібне глибоке розумінням воронок у соцмережах без використання сайту (каталожноі моделі), коли продажі здійснюються напряму через Telegram, Direct або коментарі.
- Досвід роботи з Telegram як основним каналом комунікації та продажів - велика перевага.
- Досвід розробки та ведення системи аналітики / звітності / дашбордів.
- Досвід керування маркетинговими бюджетами від 500 тис. грн на місяць
- Висока відповідальність та орієнтація на результат (твоя ЗП залежить напряму від тебе).
- Чому саме ти можеш бути крутим Head of Marketing.
- Головний (-вні) KPI для Telegram-каналу.
- Три ключові інструменти/канали для залучення цільових підписників.
- Посилання на останнє місце роботи.
- Резюме
- Портфолію (за наявності).
work.ua