Адміністратор рецепції

Tsarsky City Resort

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 17 д. назад
Один з найунікальніших Lifestyle курортів Києва, комплекс «TSARSKY CITY RESORT» запрошує до співпраці Адміністратора центральної рецепції.Основні обов'язки:
  • Забезпечення роботи з ефективного та високорівневого обслуговування гостей клубу, створення для них комфортних умов.
  • Ведення, облік та зберігання документів, пов'язаних із здійсненням готівкових та безготівкових розрахунків.
  • Контроль надходжень коштів, робота з касовим апаратом та терміналом.
  • Консультація та інформування гостей та членів клубу з усіх питань, що цікавлять, про найближчі заходи, нові послуги, зміни в розкладі занять, тощо.
  • Прийом та розподіл вхідних дзвінків. Консультування з усіх питань щодо комплексу.
Вимоги до кандидата:
  • Досвід роботи на аналогічній позиції у сфері обслуговування гостей; спорт-комплексів, готельного бізнесу - від 1-го року;
  • Знання англійської мови (розмовна) ;
  • Досвідчений користувач МС Office, знання касової дисципліни;
  • Комунікабельність, активна життєва позиція, націленість на результат, стресостійкість, прагнення розвитку та професійного зростання.
Ми пропонуємо:
  • Працювати у розкішному курорті у центрі столиці!
  • Змінний графік роботи: 2/2, з 08:00 до 19:00 або 11:00-22:00.
  • Гідний рівень заробітної плати: від 33 000 до 35 000 грн.
  • Офіційне працевлаштування.
  • Зручне місце розташування - 5 хв. м. Печерська.
Якщо Ви маєте відповідний досвід та навички, приєднуйтесь до нашої команди! Надсилайте своє резюме з фото та посиланням на соціальні мережі, ми з нетерпінням чекаємо на Вас!Телеграм yМи чекаємо тебе!

Rabota