
Інспектор з кадрів
- Ужгород, Закарпатская Область
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Вища освіта (ступінь спеціаліста або магістра) за спеціальністю «Право»;
- Знання вимог законодавства у сферах прийому на роботу та соціального захисту в Україні;
- Досвід керування людськими ресурсами щонайменше 5 років;
- Підтверджений досвід роботи в сферах адміністрування персоналу, прийому на роботу, навчання, керування кадрами, системи заповнення документації;
- Попередній досвід роботи з НГО/міжнародними НГО;
- Чудові організаторські здібності;
- Хороші аналітичні здібності і увага до деталей.
- Навички усної та письмової комунікації та проведення презентацій;
- Уміння користуватися функціями Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Відстеження змін трудового законодавства, підготовка аналітики змін та надання консультацій з цих питань;
- Підготовка та публікація конкурсів, первинна обробка та аналіз резюме, запрошення кандидатів на інтервʼю, підготовка проєктів протоколів засідання комітету з відбору кадрів та контрагентів. Організація та забезпечення виконання рішень комітету по відбору кадрів та контрагентів. Підготовка процедур для проведення оцінки ефективності, перевірка рекомендацій з попереднього місця роботи при розгляді кандидатів; EXIT-інтерв'ю;
- Контроль за виконанням нормативів працевлаштування та дотримання квоти працевлаштування осіб, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. Участь у розробленні та реалізації заходів, спрямованих на виконання і дотримання зазначених нормативів і квот;
- Аналіз та перевірка документів, які надаються працівниками а саме: трудова книжка, довідка з банківськими реквізитами; паспорт або ID-картка з витягом з Єдиного демографічного реєстру; довідка про надання реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер); диплом про освіту; посвідчення особи з інвалідністю; документ військового обліку; свідоцтво про народження дитини працівника та інші документи;
- Підготовка проєктів наказів з особового складу (кадрової діяльності), договорів, заяв та інших необхідних документів задля прийняття на роботу (призначення на посаду); переведення (переміщення) на іншу роботу (посаду); звільнення (припинення трудового договору); суміщення посад (професій), тимчасове виконання обов'язків відсутнього працівника; зміни особистих даних працівника (прізвища, ім'я тощо); надання відпусток; заохочення (преміювання); накладення дисциплінарного стягнення; матеріальна допомога;
- При прийнятті на роботу працівника забезпечення Ознайомлення з політиками, інструкціями організації одночасно з укладанням договору;
- Ведення табелю обліку робочого часу. Складання графіків відпусток. Ведення обліку використання відпусток. Фіксування відсутності працівників на роботі. Підготовка довідок з кадрової роботи. Своєчасне ведення звітно-облікової документації, підготовка статистичної звітності з кадрових питань. Ведення ділового листування з працівниками. Написання проєктів відповідей на запити контролюючих органів;
- Своєчасне та належне заповнення, облік і збереження трудових книжок та особових справ працівникі, внесення в них відповідних змін. Контроль за врученням трудової книги працівнику в день звільнення наручним способом або поштою зa вказаною працівником адресою;
- Ведення журналів та книг обліку, а саме: журнал реєстрації наказів з кадрових питань, книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них, журнал реєстрації наказів про відпуски, журнал вхідної-вихідної кореспонденції, журнал реєстрації договорів;
- Ведення архіву особистих справ працівників.
- Випробувальний термін до 2-х місяців, з подальшим контрактом до 31 грудня 2025 р.
- Гідну винагороду.
- Можливість працювати з однією з найсильніших українських гуманітарних неурядових організацій.
- Можливість ефективно реагувати на виклики війни та брати участь в ефективній допомозі постраждалому населенню.
work.ua