Офіс-менеджер (Київ)

Promodo

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 3 д. назад
Опис вакансіїPromodo - маркетингова агенція повного циклу, заснована у 2004 в Україні. В штаті працює понад 450 фахівців у 5 представництвах по всьому світу (Україна, США, Велика Британія, Естонія, Казахстан).П'ятий рік поспіль IAB Ukraine визнає Promodo агенцією № 1 з перформанс-маркетингу. У 2025 році компанія здобула першість й у категорії SMM. Також Promodo входить до рейтингу найкращих медіаагенцій від Всеукраїнської рекламної коаліції. І з 2023 року є членом Альянсу диджитал-агенцій Східної та Центральної Європи CEEDAЗараз ми шукаємо Офіс-менеджера, який стане серцем нашого офісу в Києві (вул. Сім'ї Прахових, 50). Твоя роль буде про організацію, турботу та увагу до деталей - від підтримки комфортної атмосфери в офісі до допомоги керівнику в робочих процесах. Зайнятість full time, офісний формат роботи. Якщо ти любиш, коли все працює чітко й гармонійно, давай знайомитися :)Для нас важливо:
  • Досвід роботи 1 від року на аналогічній посаді;
  • Впевнений рівень володіння Google-документами (документи, таблиці, презентації);
  • Вміння швидко орієнтуватися в різних завданнях і реагувати на потреби команди;
  • Знання основ діловодства та документообігу компанії;
  • Успішний досвід організації відряджень для співробітників по Україні та закордоном (покупка квитків, бронювання готелів, реєстрація на рейси тощо);
  • Вільне та грамотне володіння українською мовою;
  • Англійська на рівні від Intermediate;
  • Високий рівень самоорганізації та комунікативності.
Твої майбутні задачі:
  • Контроль документообігу компанії, прийом та розподіл вхідних дзвінків;
  • Взаємодія з курʼєрськими службами, відправки НП;
  • Забезпечення життєдіяльності офісу та керування бюджетом для потреб офісу;
  • Зустріч та супровід гостей;
  • Підтримка затишку і комфорту в офісі;
  • Координація та контроль роботи клінінг-служби офісу;
  • Організація та оформлення відряджень, оренди коворкінгів для співробітників в Україні та закордоном;
  • Організація подання заявок на оплати (адміністративні витрати та відрядження) в обліковій системі.
Що на тебе чекає в команді Promodo?Прозора комунікація. Відкрита позиція топ-менеджменту, яка дає розуміння стратегії компанії та важливість здобутків кожного члена команди.Стабільність та безпека. Підтримка колег та їх сімей під час війни, компенсація відпустки та офіційне працевлаштування.Розвиток. Навчання та викладання в Promodo Academy. Обмін досвідом між колегами та участь у професійних конференціях.Зростання. Щорічний assessment center та performance review для підвищення грейдів, перегляду задач і рівня винагороди. Прозорі внутрішні конкурси на всі керівні посади.Формат роботи. Повна зайнятість. Можливість працювати віддалено або в одному з відкритих офісів компанії (Київ, Харків).Що ще? У Promodo ми цінуємо не лише досвід, а й здатність бачити ширше, шукати нестандартні рішення і бути на крок попереду. Наш слоган «Виділяйся» - це про сміливість бути іншим, діяти продумано й створювати помітний результат у команді, яка задає темп у digital.Хочеш працювати у топовій агенції й розвиватися разом із сильними - чекаємо на твоє CV!ВідгукнутисяМаркетинг, реклама, PR, 250-1000 співробітників

work.ua