Адміністратор-товарознавець
Bazhane BTQ
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Пакування товару для клієнтів при навантаженності стилістів.
- Формування відправок на фотосесії та контроль вчасного повернення товару.
- Виконання замовлень, які були відправлені до кравчині, на хімчистку, реставрацію або виробництво.
- Слідкування за рухом товару в CRM.
- Перерахунок товару по категоріям та участь в інвентаризаціях.
- Щоденний звіт по переміщенням.
- Формування та пакування товару для передачі на головний офіс, термінові відправки на таксі.
- Прихід товару та звірка згідно з накладною, відпарювання речей з приходу та розміщення по місцях.
- Допомога в оптимізації місця на складі бутіку.
- Адміністративні задачі (викликати майстра, замовити товари для життєздатності магазину, контролювати залишки, тощо), у разі відсутності керівника-адміністратора.
- Допомога в відпарюванні речей за проханням стиліста та складання і розміщення речей по місцях після примірок.
- Відпарювання речей під івент/презентацію.
- Переклейка цінників.
- Стікерування всіх речей після приходу антикражними наліпками.
- Формування заявок на поповнення товару, поповнення топів продажу та заявок під клієнтів.
- Зробити чай/каву для клієнтів за проханням стилістів.
- Висока уважність до деталей та вміння працювати швидко.
- Бажання працювати в команді та досягати спільних цілей.
- Відповідальність та комунікабельність.
- Вміння працювати з CRM (знання програм Torgsoft, KeyCRM буде перевагою).
- Графік роботи: 11:30 до 20:00, 4\2.
- Заробітна плата: ставка + КРІ.
- Робота в центрі Києва поруч з м. Кловська.
- Гідна ЗП та завжди вчасно.
- Можливість одягатися в магазині зі знижкою.
- Медичне страхування.
- Дружній, молодий колектив.
- Адекватний керівник, який цінує порядність та професіоналізм.
work.ua