Адміністратор клініки (ЖК "Чайка")

Mamadentist, клиника

  • Высокий, Харьковская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 8 д. назад
«МамаДентіст» - це більше, ніж місце роботи. Ми сімейна клініка з міжнародними стандартами лікування. Турботою про наш персонал та відкритістю керівництва.Запрошуємо в нашу команду людину з доброю душею, яка хоче і любить працювати з дітьми та батьками. Ми готові запропонувати стабільну та високооплачувану роботу в клініці, куди приїжджають на лікування пацієнти з усього світу. Цікава робота з великою моральною віддачею, адже батьки завжди залишаються дуже вдячними за лікування своєї дитини. Наша клініка є лідером у сфері дитячої стоматології. Ми лікуємо дітей з усього світу, і з великою любов'ю ставимося до наших пацієнтів як дітей, так і дорослих. Тому, АДМІНІСТРАТОР клініки насамперед - це доброзичлива особа клініки, людина, яка щиро сповідує нашу філософію, несе позитив в атмосферу клініки, ділиться своєю позитивною енергією з відвідувачами.
  • Досвід роботи адміністратором є перевагою!
  • Велике прохання надсилати резюме з фото!
Вимоги: * Оптимізм та посмішка на обличчі, вміння презентувати себе та клініку.
  • Знання ділового етикету та психології клієнтів, гнучке мислення.
  • Презентабельна зовнішність, без шкідливих звичок! чисте грамотне усне та письмове мовлення;
  • Чисте грамотне усне та письмове мовлення, приємний голос.
  • Вміння догоджати клієнтам та перевершувати їхні очікування!!!
  • Розуміння сервісу та досвід роботи з різними клієнтами.
  • Любов до людей, вміти спілкуватися з батьками, знаходити слова підтримки, співчуття, розвинене почуття переконання.
  • Високий рівень роботи на ПК, периферійні пристрої ПК.
Умови праці:
  • Графік роботи:
  • З 8.30 - 19.00
  • Графік роботи позмінний
  • Адреса клініки: с. Чайки, ЖК «Чайка», вул. Лобановського 27, від метро Житомирська - 15 хвилин на автобусі до комплекса
Обов'язки:
  • бути господинею клініки, педантичною та охайною дівчиною;
  • запис та консультація пацієнтів за телефоном;
  • вирішення конфліктних та форс-мажорних ситуацій;
  • ведення документації та звітність, робота в Сliniccards;
  • підтримання чистоти та порядку в клініці;
  • зустріч пацієнтів, спілкування з пацієнтами у холі;
  • розрахунок пацієнтів, робота з касовим апаратом та терміналом.

Rabota