Фахівець з документального супроводу клієнтів (акредитації)

Українська енергетична біржа, ТОВ

  • Полтава
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 17 д. назад
Опис вакансіїВи - людина, яка цінує порядок, точність та роботу за чіткими правилами? Любите, коли кожен документ на своєму місці, а процеси проходять без збоїв?Якщо все це про Вас - запрошуємо доєднатись до команди, де Ваша уважність та відповідальність стануть справжньою цінністю.ТОВ «Українська енергетична біржа» є лідером серед товарних бірж України, що здійснює організацію та проведення електронних біржових торгів (аукціонів) всіма видами енергоресурсів та забезпечує їх прозорість і чесність, тим самим - відіграє ключову роль у забезпеченні ефективності та стійкості енергетичного сектору України.Ми є соціально свідомим бізнесом, що прагне задовольняти поточні потреби суспільства у сталий спосіб, одночасно вносячи вклад у забезпечення добробуту нових поколінь відповідно до кращих стандартів корпоративного врядування.Сталий розвиток- це наш добровільний вклад та невід'ємна частина нашої бізнес-моделі, що закладена у всіх бізнес-процесах УЕБ.Поділяєте наші принципи прозорості, чесності та відповідальності? Тоді саме Ви - наш майбутній колега! Ми шукаємо Фахівця з документального супроводу клієнтів (акредитації), який забезпечить бездоганність документів і чітке дотримання процедур.Що Ви будете робити:
  • прийом від клієнтів (резидентів та нерезидентів України) і перевірка пакету документів для допуску до біржових торгів та аукціонів, проведення акредитації клієнтів;
  • консультування клієнтів з питань підготовки, оформлення та завантаження документів, необхідних для проведення їх акредитації на Біржі;
  • аналіз, перевірка достовірності та повноти наданих клієнтами документів;
  • ведення ділового листування та комунікації з клієнтами в процесі підтвердження наданих ними документів;
  • робота в Системі управління відносин з клієнтами (база CRM).
Ви наш ідеальний кандидат, якщо:
  • маєте повну вищу освіту (освітньо-кваліфікаційний ступінь спеціаліст, магістр) бажано юридична, фінанси, економіка, менеджмент;
  • володієте ПК на рівні досвідченого користувача та всім пакетом програм MS Office, зокрема Excel, Word - на високому рівні;
  • професійні і уважні при складанні і перевірці документів,
  • вільно володієте діловою українською мовою (усна та письмова) - обов'язкова вимога!
  • комунікабельні та вмієте спілкуватись з клієнтами;
  • умієте працювати в команді.
Перевагою буде досвід роботи від 2 років із діловою документацією.Ми пропонуємо:
  • повну зайнятість, 8-ми годинний робочий день з 08.30−17.30, сб.-нд. вихідні;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Сучасний офіс в центрі міста;
  • Затишне робоче місце та приємний колектив.
Ми гарантуємо:
  • Наставництво, адаптацію та навчання для впевненого старту в команді;
  • Доступ до нашої навчальної платформи для постійного розвитку, вдосконалення навичок, особистого та професійного зростання.
Дізнавайтеся більш детальну інформацію про компанію за посиланням:Якщо для вас важлива не просто робота, а значуща місія - надсилайте резюме вже сьогодні.ВідгукнутисяФінанси, банки, страхування, 50-250 співробітників

work.ua