
Спеціаліст технічної підтримки користувачів / IT Customer Services Specialist
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Забезпечення ефективного супроводу та підтримки користувачів компанії в напрямку IS/ІТ та контроль за дотриманням умов відповідності корпоративним IS/ІТ стандартам;
- Організація підготовки та інсталяції нових комп'ютерів та іншого офісного обладнання;
- Проведення IS/IT інструктажів для нових працівників;
- Організація та проведення навчання по користуванню Intranet/Internet, електронною поштою та іншими сервісами для працівників локації;
- Відповідальність за встановлення конфігурацій стандартного програмного забезпечення на комп'ютери користувачів;
- Забезпечення підтримки користувачів у відповідних IS/ІТ питаннях;
- Підтримка задач з управління основними засобами, наприклад, інвентаризація, списання, тощо;
- Вирішення запитів щодо інформаційних систем згідно з встановленими сервісними пріоритетами та у встановлений термін, з використанням стандартних інструментів контролю;
- Участь в локальних та корпоративних проектах.
- Вища освіта (в галузі IT буде перевагою);
- Досвід роботи в сфері IT від 1 року;
- Знання сучасних інформаційних систем, веб-орієнтованого програмного забезпечення;
- Знання персональних комп'ютерів, офісного обладнання, внутрішньої топології комп'ютерів та телефонних мереж;
- Розвинені аналітичні та комунікаційні навички;
- Знання англійської мови від Intermediate і вище.
Rabota