Керівник підрозділу контролю ринкових ризиків та ризиків ліквідності

Банк Кредит Дніпро

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 20 д. назад
Функціональні обов'язки:
  • участь в побудові та розвитку системи з контролю ринковими, процентними(банківської книги) ризиками та ризиками ліквідності Банку;
  • надання пропозицій по вдосконаленню та розробка методологій та інструментаріїв виявлення, вимірювання, моніторингу та контролю ринкових, процентних ризиків та ризиків ліквідності Банку;
  • участь в розробці та формуванні звітності з ринкових, процентних ризиків та ризиків ліквідності відповідно до потреб для прийняття управлінських рішень керівництвом Банку;
  • супроводження відповідних баз даних, необхідних для здійснення оцінки ризиків, що входять до компетенції Відділу;
  • контроль наближення показників ризик-апетиту, а також дотримання лімітів ринкових, процентних ризиків та ризиків ліквідності, встановлених КУАП, та їх використання на фінансових ринках, у т.ч. лімітів на здійснення казначейських операцій, перш за все валютних та міжбанківських операцій;
  • забезпечення моніторингу та попередження порушень показників ризик-апетиту та лімітів ринкових ризиків; ризиків ліквідності та процентного ризику банківської книги, а також використання лімітів операцій на фінансових ринках;
  • внесення пропозицій щодо встановлення та контролю лімітів ринкових, процентних ризиків та ризиків ліквідності Банку;
  • участь в розробці пропозицій по вдосконаленню методології проведення стрес-тестування ринкових, процентних ризиків та ризиків ліквідності, визначення / узгодження сценаріїв та фактично проведення стрес-тестування;
  • участь в контролі стрес-сценаріїв і верифікації методології стрес-тестування ринкових, процентних ризиків та ризиків ліквідності Банку;
  • подальший контроль нормативів і лімітів НБУ та участь в розробці відповідних рекомендацій;
  • проведення валідації моделей, що використовуються в процесі виявлення, вимірювання, моніторингу та контролю ризиків;
  • розрахунок очікуваних кредитних збитків за операціями з цінними паперами, а саме знання та розуміння відображення балансової вартості цінних паперів, вміння спрогнозувати балансову вартість цінного паперу на базі наявної інформації про ставку купонного доходу, ефективну ставку з якою був придбаний цінний папір та існуючого графіку амортизації дисконту/премії цінного паперу, знання Постанови НБУ №351 в частині розміру кредитного ризику за цінними паперами;
  • знання щодо визначення Справедливої вартості (Fair value) цінних паперів на базі наявних значень Дохідності до погашення (Yield to maturity) та навпаки
  • участь в розробці та подальший контроль реалізації бізнес-вимог щодо автоматизації функцій відділу контролю ринкових, процентних ризиків та ризиків ліквідності.
Задачі посади
  • дотримуватися вимог чинного законодавства України та внутрішніх нормативних документів Банку
  • брати участь в управлінні ризиками, які можуть призвести до виникнення збитків/ санкцій, додаткових втрат або недоотримання запланованих доходів, втрати репутації Банку
  • надавати вичерпну інформацію щодо процесів та операцій, які виконуються згідно з функціональними обов'язками на запит керівництва підрозділу, Банку та/або інших підрозділів, залучених до СУР
  • вживати всіх можливих дій, в тому числі надавати відповідні пропозиції керівництву для мінімізації або уникнення очікуваного та неочікуваного впливу від реалізації ризиків
  • підвищувати свій професійний рівень шляхом участі у навчальних заходах
  • своєчасно виконувати вимоги наказів, інструкцій та положень.
Вимоги до кандидата:
  • Вища освіта;
  • Досвід роботи не менше 3 років в сфері виявлення, вимірювання, моніторингу, контролю, звітування та пом'якшення ринкових, процентних ризиків та ризиків ліквідності
  • Професійні навички: оцінка та аналіз банківських ризиків, розуміння математичних моделей, застосування методів статистики та економетрики, проведення факторного аналізу;
  • Особисті навички: цілеспрямованість, акуратність, точність, аналітичний склад розуму;
  • Навички роботи з програмним забезпеченням ПК, а саме: програми пакету MS Office та базові знання з SQL
Ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному з провідних Банків України.
  • Конкурентну ринкову заробітну плату та щорічний бонус.
  • Соціальний пакет відповідно до КЗпП (додатково 2 дні щорічної відпустки).
  • Можливість професійного та кар'єрного росту, корпоративне навчання.
  • Медичне страхування за рахунок банку та пільгові умови для членів родини.
  • Гнучкий графік роботи з можливістю часткової віддаленої зайнятості.
  • Дружню атмосферу в колективі професіоналів.
  • Дитяча кімната для дітей співробітників з вихователем.
У нашому банку ви також знайдете можливості для активного відпочинку та командної взаємодії:
  • Танцювальні тренування, йога-класи (офлайн та онлайн).
  • Корпоративна футбольна команда.

Rabota