Керівник сервісного відділу (ремонт спецтехніки, робота з клієнтами)
Logistic Forklift, група компаній
- Днепр
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Досвід управління роботою з клієнтами;
- Досвід роботи в сфері автомобільної або спец. техніки, СТО, організації ремонтів, буде перевагою;
- Досвід управління командою, мотивації, організації роботи;
- Відповідальність, ініціативність, лідерські якості, сміливість і рішучість.
- Управління командою сервісного відділу (менеджери, механік, слюсарі): контроль, мотивація, наставництво;
- Управління продажами сервісних послуг, запчастин та шин (аналіз продажів, клієнтської бази, моніторинг конкурентів, контроль дебіторської заборгованості);
- Організація виїзного сервісу (логістика, інструменти та обладнання для виїзних бригад, планування навантаження на слюсарів);
- Участь у переговорах з ключовими клієнтами, контроль належного рівня обслуговування, оперативного зворотного зв'язку;
- Налагодження, оптимізація і стандартизація процесів відділу, а також взаємодії з іншими відділами;
- Бюджетування відділу, звітність, рішення операційних завдань.
- Гідний рівень оплати праці (ставка + KPI);
- Масштабні завдання, можливість впроваджувати нові ініціативи;
- Керівництво, відкрите до нових ідей і пропозицій;
- Повну зайнятість (пн-пт 9:00-18:00);
- Забезпечення мобільним зв'язком;
- Комфортний офіс за адресою вул. Ак.Белелюбського, 36а, з зоною відпочинку і настільним футболом.
work.ua