Офіс-менеджер по роботі з клієнтами

СОЛДІ І КО

  • Житомир
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 16 д. назад
Вимоги:
  • Наявність вищої освіти, технічна - буде перевагою
  • Аналогічний досвід роботи - від 2-х років
  • Вміння спілкуватися з різними Клієнтами
  • Знання ПК, вміння працювати з оргтехнікою (принтер, сканер, факс), досвід роботи з програмою 1С - дуже бажано
  • Знання документообігу і досвід рутинної роботи
  • Особисті якості - відповідальність, акуратність, а також вміння нести відповідальність за свої вчинки
Обов'язки:
  • Виставлення рахунків Клієнтам
  • Спілкування з Клієнтами по товарній лінійці (наявність, заміна, доставка)
  • Документообіг - робота з видатковими накладними, договорами, звітністю, актами звірок, відслідковування дебіторки.
Ми пропонуємо:
  • Роботу у великій та стабільній Компанії
  • Офіційне працевлаштування, відпустка 24 календарні дні та дотримання соціальних гарантій
Шановні кандидати! На розгляд кожного резюме ми виділяємо 7 днів. Якщо протягом цього часу ви не отримали зворотний зв'язок, це означає, що, на жаль, ми поки що не можемо запропонувати посаду, яка б відповідала вашому рівню кваліфікації та фінансовим побажанням. Усі отримані резюме ми зберігаємо в базі даних та обов'язково повернемось до вашої кандидатури, коли в Компанії відкриється відповідна вакансія.Висилаючи своє резюме (особисті данні), Ви даєте свій дозвіл на їх опрацювання згідно діючому законодавству України про використання персональних даних

Rabota