
Начальник відділу розвитку клієнтського досвіду
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Вища освіта (маркетинг, соціологія, бізнес-аналітика або суміжні напрями);
- досвід роботи у банківській сфері у напрямку клієнтського сервісу або клієнтського досвіду;
- глибоке розуміння принципів управління клієнтським досвідом (Customer Journey)
- досвід з впровадження проєктів із сегментації клієнтської бази та стратегії розвитку клієнта;
- досвід формування карти життєвого циклу клієнта;
- навички систематизації і структурування різнорідної інформації.
- Організація та управління клієнтськім досвідом та якістю обслуговування клієнтів
- впровадження стратегії спрямованої на збільшення бази активних клієнтів Банку;
- аналіз поточної цільової аудиторії;
- формування портрету пріоритетної цільової аудиторії та виявлення основних потреб;
- формування карти життєвого циклу клієнта та стратегії розвитку клієнтів в Банку;
- розробка, запуск кампаній і акцій спрямованих на розвиток відносин із діючими клієнтами Банку;
- впровадження проєктів з сегментації клієнтської бази.
- Робота в одному із найбільш надійних банків України;
- лише офіційне працевлаштування;
- конкурентна заробітна плата та гнучка система преміювання;
- 25 днів щорічної відпустки та оплачувані лікарняні;
- внутрішні мотиваційні програми та заходи;
- можливість підвищувати професійну кваліфікацію;
- робота у динамічній командній атмосфері;
- цікаві робочі завдання та можливості кар'єрного розвитку.
work.ua