Аудитор

ЕКО Маркет

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 6 д. назад
Ми ЕКО Маркет - національна мережа супермаркетів, котра працює в Україні стабільно з 2002 року. Наша мережа налічує понад 80 магазинів та 2500 співробітників по всій Україні. Магазини розташовані в 10-х містах країни. У нашій мережі представлені харчові продукти та непродовольчі товари першої необхідності, а також є власне виробництво - кулінарія та пекарні! В деяких магазинах навіть кондитерські цехи! Наші постачальники - провідні виробники не тільки України, а також усього світу.У зв'язку з розширенням штату, ми відкриваємо вакансію АУДИТОРА.Основні задачі
  • Участь у проведенні повних та вибіркових інвентаризацій торгових об'єктів.
  • Виявлення документальних порушень в облікових базах даних;
  • Виявлення порушень документального оформлення товарних операцій.
  • Участь у проведенні документальних ревізій із окремих питань.
  • Проведення систематичного аналізу результатів інвентаризації.
Чим Ви будете займатися:
  • Проведення попереднього аналізу результатів роботи торгового об'єкта з окремих питань на стадії підготовки до проведення повних інвентаризацій у складі інвентаризаційної групи.
  • Безпосередній контроль перерахунку товарів у процесі інвентаризації у складі інвентаризаційної групи: контроль перерахунку та сканування, контрольні перерахунки, передача даних, внесення даних для подальшого узагальнення результатів.
  • Проведення аналітичної роботи з окремих позицій результатів проведеної інвентаризації на конкретному торговому об'єкті в період.
  • Аналіз окремих вибіркових інвентаризацій проведених окремим торговим об'єктом відповідно до поставлених завдань керівником групи.
  • Виявлення документальних порушень в облікових базах під час здійснення перевірок обліку товарних операцій.
Вимоги:
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років;
  • Вища (незакінчена) освіта;
  • Впевнений користувач ПК (Excel, 1C 8 торгівля)
  • Вміння працювати з великими обсягами даних;
  • Високий рівень аналітичних навичок;
  • Вміння створювати звіти та аналітичні документи;
  • Відповідальність, організованість, комунікабельність.
Ми пропонуємо:
  • Стабільну роботу в національній компанії;
  • Можливості для професійного розвитку та реалізації;
  • Офіційне працевлаштування з першого робочого дня та повний соціальний пакет згідно з КЗпП України;
  • Графік роботи: з понеділка по п'ятницю, з 9:00 до 18:00 (п'ятниця короткий день до 16:00).
Якщо ви володієте вищезазначеними навичками та хочете приєднатися до нашої команди, надсилайте відгук на вакансію.Чекаємо на Ваше резюме!Оксана Коваленко +380674345786

Rabota