
Асистент керівника HR департаменту
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Виконання доручень Директора Департаменту управління персоналом.
- Забезпечення своєчасної та вірної координації внутрішніх та зовнішніх зустрічей, робочих засідань.
- Здійснення планування та дотримання робочого графіку зустрічей.
- Регулярне долучення до проектів та задач HR-команди, таких як: кадрове адміністрування, підготовка посадових інструкцій, статистики, презентацій тощо.
- Адміністрування роботи мерч-магазину банку
- Вищу освіта
- Впевнене володіння MS Office (Excel, Word, Outlook)
- Володіння англійською мовою (вміння писати листи).
- Знання банківських процесів: буде перевагою.
- Особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, структурованість та відповідальність.
- Гідний рівень заробітної платні, що виплачується 2 рази на місяць.
- 28 календарних днів відпустки, оплачувані лікарняні.
- Щорічний перегляд заробітної плати та бонус за результатами роботи.
- Навчальні програми, семінари, тренінги, читацький клуб, курси англійської мови тощо.
Rabota