Асистент керівника HR департаменту

ОТП Банк

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 3 д. назад
OTP Bank Україна - один з найбільших українських банків зі 100%-им іноземним капіталом, визнаний лідер фінансового сектору країни, член європейської фінансової групи, що працює в 11 країнах.Друзі, наразі ми знаходимося у пошук Асистента керівника HR департаментуВаш майбутній функціонал:
  • Виконання доручень Директора Департаменту управління персоналом.
  • Забезпечення своєчасної та вірної координації внутрішніх та зовнішніх зустрічей, робочих засідань.
  • Здійснення планування та дотримання робочого графіку зустрічей.
  • Регулярне долучення до проектів та задач HR-команди, таких як: кадрове адміністрування, підготовка посадових інструкцій, статистики, презентацій тощо.
  • Адміністрування роботи мерч-магазину банку
Наш кандидат має:
  • Вищу освіта
  • Впевнене володіння MS Office (Excel, Word, Outlook)
  • Володіння англійською мовою (вміння писати листи).
  • Знання банківських процесів: буде перевагою.
  • Особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, структурованість та відповідальність.
З нами Ви отримуєте:
  • Гідний рівень заробітної платні, що виплачується 2 рази на місяць.
  • 28 календарних днів відпустки, оплачувані лікарняні.
  • Щорічний перегляд заробітної плати та бонус за результатами роботи.
  • Навчальні програми, семінари, тренінги, читацький клуб, курси англійської мови тощо.
Ми у соц. мережах:Дякуємо за Ваш інтерес до нашої вакансії. У разі позитивного рішення ми з Вами зв'яжемось протягом 14-ти днів. Якщо протягом цього часу Ви не отримаєте відповідь на Ваше резюме, не засмучуйтесь - це означає, що зараз ми не можемо запропонувати відповідну вакансію, але зберегли Ваше резюме у нашій базі кадрового резерву. Якщо в майбутньому вакансія з'явиться, ми запропонуємо Вам розглянути її.Це оголошення не є рекламою!

Rabota