Керівник call-центру, менеджер по роботі з клієнтами
Артеміда, консалтинговий центр
- Житомир
- Постоянная работа
- Полная занятость
- 15+ років роботи
- 500+ щасливих родин з 20+ країн
- 96% задоволених клієнтів
- 9 внутрішніх відділів супроводу
- Легальність: діяльність відповідає законодавству України
- Повний цикл послуг: медичний, логістичний, юридичний, психологічний супровід
- Співпраця з провідною клінікою IVMED
- Власна база перевірених сурогатних мам і донорів
- Встановлювати задачі для менеджерів у межах стратегічного плану.
- Давати зворотній зв'язок по якості роботи.
- Пропонувати ініціативи щодо покращення роботи відділу.
- Бути відповідальним за результат команди перед керівником.
- Контроль за виконанням планів продажів (відділу в цілому та кожного працівника окремо).
- Аналіз результатів продажів та підготовка звітів для керівництва з пропозиціями щодо покращення.
- Планування чисельності працівників відділу та управління ефективністю команди.
- Проведення one-to-one зустрічей, робота над помилками за результатами контролю якості дзвінків (ОКК), мотивація співробітників.
- Адаптація нових співробітників.
- Розвиток професійних компетенцій операторів, впровадження систем мотивації.
- Створення позитивної атмосфери та командного духу.
- Контроль дисципліни та робочих місць.
- Розробка нових скриптів розмов, оновлення існуючих.
- Контроль правильності подачі інформації та роботи з запереченнями.
- Співпраця з маркетингом для запуску нових каналів залучення клієнтів.
- Робота над репутацією компанії.
- Вимоги до кандидата:
- Досвід роботи керівником кол-центру або відділу продажів від 1 року.
- Перевага: досвід у медичних або чутливих темах, робота з CRM Bitrix24.
- Досвід у B2C сегменті з чутливими клієнтами (медицина, преміальні послуги, психологія - перевага).
- Розвинені навички управління командою, високий емоційний інтелект, стресостійкість.
- Вільне володіння українською та російською мовами, англійська - плюс.
work.ua