Начальник адміністративно-господарської служби

Дельта, ТД

  • Тернополь
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 10 ч. назад
Опис вакансіїDELTA FOOD - національна компанія, яка працює на ринку України понад 15-ть років і спеціалізується на виробництві майонезів, соусів, кетчупів, гірчиці та соняшникової олії.Ми прагнемо досягти високих стандартів якості та надавати нашим клієнтам продукти, яким можна довіряти, прагнучи зробити життя людей смачнішим та емоційнішим, зберігаючи українські традиції. У своїй роботі ми орієнтовані на інновації, розвиток та задоволення потреб споживачів.Власну торговельну марку - Гуляй-поле - вже вподобали споживачі як в Україні так і за її межами. Окрім неї ми виробляємо private label продукцію: майонези та соуси Розумний вибір (АТБ), Семерка (Таврія-В), Вигода та Варто (Варус), Власна марка (Маркетопт), Наша порада (Делікат) та багато інших. Загалом близько 80% ринку private label у категорії майонез.Наші головні принципи - це якість, інновації та турбота про клієнтів. Ми прагнемо бути лідерами в харчовій промисловості завдяки постійному вдосконаленню продукції та процесів. Наша мета - стати для споживачів синонімом смаку, якості, доступності та простоти продуктів харчування.Для допомоги в досягненні мети ми запрошуємо до команди Начальника адміністративно-господарського відділу.Ми шукаємо людину, яка:
  • Ініціативна, амбітна, з бажанням досягати результатів;
  • Любить цікаві та нестандартні задачі;
  • Має високий рівень самоорганізації та тайм-менеджменту;
  • Вміє долати заперечення та вирішувати конфліктні ситуації;
  • Сміливо береться за нову справу, відкрита до пізнання.
Обов'язки:
  • Організація роботи прибиральниць на виробництві згідно інструкції;
  • Контроль за чистотою території, підтримання благоустрою;
  • Організація закупки (формування заявок та прийом) миючих та дез. засобів, медикаментів, приладдя для прибиральниць, спецодягу, госп. товарів для виробництва;
  • Видача (раз в місяць) та облік миючих засобів на підрозділи, їх списання (раз в тиждень), проведення ревізії на складі;
  • Планування, складання бюджету по ввірених АГВ закупках;
  • Введення табеля обліку робочого часу;.
  • Контроль за вивезенням сміття (в тому числі, заключення договорів з організаціями по вивезенню сміття);
Що ми очікуємо від Вас:
  • Досвід роботи на керівній посаді від 2-х років;
  • Знання ПК, буде перевагою знання 1С;
  • Бажання вчитись та розвиватися.
Ми пропонуємо:
  • Завжди своєчасна виплата заробітної плати (2 рази на місяць);
  • Офіційне працевлаштування;
  • Доставка до місця роботи комфортабельними автобусами;
  • Можливість розвитку всередині компанії;
  • Графік роботи з 08:00 - 17:00 з Пн - Пт.
ВідгукнутисяХарчова промисловість, 50-250 співробітників

work.ua