Системний адміністратор

Містодент, мережа стоматологічних центрів

  • Харьков
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 8 д. назад
Опис вакансії🦷 МІСТОДЕНТ - це не просто мережа стоматологій, це місце, де сучасні технології поєднуються з турботою, розвитком і стабільністю. Ми працюємо у Харкові, Львові, Ужгороді та Варшаві, створюючи простір, де зручно пацієнтам і комфортно працювати команді.🚀 Постійний потік пацієнтів, топове обладнання, сильна команда та реальні можливості для професійного росту. Запрошуємо до нас Системного адміністратора в м. Львів.☝️Вимоги:
  • Навички організації та наланування системногоадміністрування;
  • Бажано досвід роботи системним адміністратором від 2 років;
  • Знання операційних систем: (Windows,Windows Server) та їх адміністрування;
  • Робота з серверним та мережевим обладнанням MikroTik, D-Link, Ubiquiti, HP;
  • Основи кібербезпеки: для захисту даних пацієнтів та клініки;
  • Налаштування та підтримка програмного забезпечення, включаючи медичні інформаційні системи;
  • Відеоспостереження - налаштування, модернізація (з прокладкою кабелів) та адміністрування;
  • Підтримка працездатності системкондиціювання (діагностика та у разі потреби чищення (із залученням спеціалізованих бригад обслуговування)
  • Знання, розуміння технологій та протоколів:IP, TCP, UDP, NAT, DHCP, FTP, DNS, IPSEC, RDP,Firewalls;
  • Вміння діагностувати несправності ПК та проводити великовузловий ремонт/апгрейд ПК;
  • Досвід роботи з касовими апаратами та розуміння касової дисципліни;
  • Взаємодія з провайдерами, сервісними центрами, сторонніми підрядниками;
  • Упевнене користування вимірювальним обладнанням (тестери, мультиметри).
💼Обов'язки:
  • Установка, налаштування та обслуговування комп'ютерів, принтерів, мережевого обладнання;
  • Забезпечення стабільної роботи локальної мережі та доступу до Інтернету (роутери, маршрутизатори, лінії передачі);
  • Підтримка корпоративного ПЗ (Бінотел, CRM,CC тощо);
  • Налаштування робочих місць та акаунтів співробітників;
  • Підтримка користувачів у вирішенні IT питань (технічна допомога, консультації);
  • Підтримка у робочому стані відеоспостереження (заміна, перенесення, встановлення камер, доступ до сховища резервних копій);
  • Облік техніки та програмного забезпечення, оновлення ліцензій;
  • Контакт із підрядниками - заправка картриджів, систем кондиціювання, погодження рахунків, постановка на оплату;
  • Проведення інвентаризації офісної оргтехніки та списання основних засобів;
  • Великовузловий ремонт ПК, ноутбуків тощо;
  • Співпраця з завгоспом клініки. Взаємодопомога.
✅Умови:
  • Офіційне працевлаштування;
  • Графік роботи: Пн-Сб 9:00−18:00, Нд - вихідний;
  • Комфортне робоче місце, дружній колекти;
  • Допомога та підтримка на весь період адаптації;
  • Конкурентний рівень заробітної плати. Регулярний перегляд ЗП.
  • Вул Клочківська 192а, бізнес центр Місто.
Якщо бачите себе на цій посаді, чекаємо на Ваші резюме. Також ви можете написати за цим номером (вайбер, телеграм)ВідгукнутисяМедицина, охорона здоров'я, аптеки, 50-250 співробітників

work.ua