Бренд-маркетолог

Інверт, ТОВ

  • Полтава
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 3 д. назад
Опис вакансіїТОВ «Інверт» виробник цукрового печива ТМ «PICHKAR», запрошує на постійну роботу бренд маркетолога з досвідом роботи. Повна зайнятість. П'ятиденний робочий тиждень. Робоче місце в м.Полтава.Ми шукаємо того, хто живе ідеями та знає, як перетворити їх на яскраві проєкти. Того, хто може створити сильний імідж бренду, знайти потрібних блогерів і партнерів, організувати промо чи кампанію й подбати, щоб усе було в нашому стилі. Якщо ви креативні, ініціативні та любите бачити свої ідеї реалізованими - ми чекаємо саме на вас.Вимоги:
  • Вища освіта (бажано маркетинг, PR або суміжні напрямки).
  • Досвід роботи у маркетингу від 2 років.
  • Досвід організації заходів та взаємодії з підрядниками.
  • Досвід комплексного маркетингового супроводу бренду та знання рекламних інструментів.
  • Креативність, ініціативність, вміння працювати в команді.
  • Вільне володіння українською, грамотна письмова комунікація.
Опис вакансії:Управління репутацією та розвиток бренду
  • Моніторинг сприйняття бренду, пізнаваності та позиціонування бренду серед клієнтів.
  • Контролювати дотримання бренд-буку та відповідність матеріалів фірмовому стилю та tone of voice.
  • Забезпечення візуальної ідентичності бренду на всіх точках контакту, а саме на упаковці, в рекламі, на сайті, тощо.
  • Співпраця для підтримки цілісного брендингу з партнерами, командою продажів та операційної діяльності.
Контент і візуальний брендинг
  • Керування smm компанії: підготовка ТЗ для контрагентів, перевірка погодження контент-плану, генерація ідей, відправка подарунків.
  • Розробка та управління контентом: затвердження контент-плану для соціальних мереж, сайту, презентацій, розсилок, рекламних матеріалів тощо.
  • Написання текстів. Контроль якості контенту та відповідності бренду.
  • Активна участь в розробці поліграфії, BTLпродукції, буклетів, реклами на авто, додаткових матеріалів.
  • Координувати роботу з дизайнерами, фрілансерами та медіа партнерами для розробки рекламних матеріалів.
  • Організація фотосесій або підбір візуальних матеріалів відповідно до потреб кампаній та внутрішньої комунікації.
Планування та запуск рекламних кампаній.
  • Генерація ідей, планування та запуск рекламних кампаній. (для радіо, відео, друкованої продукції, digital-реклами). Оцінювати їх ефективність.
  • Розробка стратегії та комунікаційного плану для нових продуктів.
  • Робота з блогерами: пошук, залучення, підготовка інформації, продукції, контроль співпраці.
  • Організація та проведення заходів: пошук нових подій, благодійності, спонсорства, планування презентацій, дегустацій, конкурсів, залучення партнерів.
Операційна робота.
  • Координація операційних завдань.
  • Робота з партнерами: інформування, підготовка та відправка зразків, поліграфії, продукції.
  • Підтримка корпоративної культури.
ВідгукнутисяХарчова промисловість, 250-1000 співробітників

work.ua