Storekeeper
humedica e.V
- Чернигов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Controlling the orders and dispatch of materials and goods to ensure their rational use.
- Receiving orders and deliveries, identifying potential discrepancies and reporting them on delivery notes. Storing materials in accordance with the current system to ensure that items are always available.
- Storing materials in accordance with the current system to ensure constant availability, ensuring that all items are well organized and properly stored, well protected, fully identified and easily accessible (clean, safe, accessible, etc.).
- Monitoring the temperature in the warehouse and ensuring that products requiring a certain temperature are stored at the proper temperature. Special control of “sensitive” goods: batch numbers, expiration dates, packaging, and special storage conditions.
- Timely preparation of orders before the shipment of goods and packages (according to the means of transportation), weighing and labeling of cargo, indicating the appropriate consignment number, destination, number of consignment units, consignment note number, weight and mode of transport in accordance with the instructions of the line manager.
- Together with the line manager, perform physical inventory counts in accordance with the frequency previously determined. Monitor inventory levels against alarm thresholds, stock-outs, and expiration dates.
- Ensure that access is restricted to authorized personnel and that doors and other exits are secure. Immediately informing the line manager of any problems that arise during work, including damage, loss, attempted break-in or theft in the warehouse
- Assist the line manager in preparing inventory reports.
Logistics and Procurement ManagerWe offer:1) hybrid work schedule2) 30 days vacation per year3) life insurance and health insurance4) financial bonus from the Head Office to support the family5) salary indexation according to the euro exchange ratehumedica e.V. - німецька гуманітарна організація з понад сорокарічним досвідом роботи, яка активно працює в Україні вже понад 10 років. Від початку війни у 2022 році humedica значно розширила свою діяльність, щоб реагувати на нагальні потреби, спричинені кризою. Спеціалізуючись на втручанні у сфері охорони здоров'я, але також працюючи у секторах продовольства, води, санітарії та житла, humedica прагне надавати комплексну допомогу тим, хто постраждав від конфлікту.У міру розширення присутності humedica в Україні ми шукаємо відданих своїй справі людей, які приєднаються до нашої команди та зроблять внесок у нашу місію. Якщо ви захоплюєтеся гуманітарною роботою, маєте відповідні навички та досвід, а також прагнете зробити позитивний вплив на життя тих, хто постраждав від кризи, ми запрошуємо вас подати заявку на наступну посаду. Разом ми продовжимо надавати життєво важливу допомогу та підтримку громадам, які цього потребують.Основні обов'язки:Контроль замовлень і відвантаження матеріалів та товарів для забезпечення їх раціонального використання.Прийом замовлень і поставок, виявлення можливих розбіжностей та їх фіксація у видаткових накладних. Зберігання матеріалів відповідно до чинної системи для забезпечення постійної наявності товарів.Зберігання матеріалів відповідно до чинної системи для забезпечення безперервної доступності, організованості, належного зберігання, захисту, чіткого маркування та зручного доступу (чистота, безпека, доступність тощо).Контроль температури на складі та забезпечення належного температурного режиму для товарів, що цього потребують. Особливий контроль за «чутливими» товарами: номери партій, терміни придатності, пакування, спеціальні умови зберігання.Своєчасна підготовка замовлень перед відправкою товарів та пакунків (відповідно до засобів транспортування), зважування та маркування вантажу із зазначенням відповідного номера відправлення, пункту призначення, кількості місць, номера накладної, ваги та способу транспортування згідно з інструкціями керівника.Разом із керівником проведення інвентаризацій відповідно до визначеної раніше періодичності. Контроль рівня запасів у порівнянні з критичними показниками, відсутністю товарів та термінами придатності.Забезпечення обмеженого доступу лише для уповноважених осіб і надійного закриття дверей та інших виходів. Негайне інформування керівника про будь-які проблеми, що виникають під час роботи, включно з пошкодженням, втратою, спробою зламу або крадіжки на складі.Допомога керівнику в підготовці звітів про наявність товарів.Підпорядкування:
Менеджер з логістики та закупівельМи пропонуємо:гібридний графік роботи30 днів відпустки на рікстрахування життя та медичне страхуванняфінансовий бонус на підтримку родиниіндексацію зарплати відповідно до курсу євро
Rabota