Менеджер по роботі з клієнтами

My Print

  • Житомир
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 4 д. назад
Опис вакансіїКомпанія My Print - ми спеціалізуємося на друку на одязі та сувенірній продукції та є провідним постачальником обладнання.У зв'язку з розширенням бізнесу, ми шукаємо нових людей у нашу команду.Обов'язки:
  • прийом та обробка вхідних замовлення (спілкування з клієнтами в месенджерах та по телефону для уточнення замовлення, додавання замовлень в CRM систему, передача інформації на виробництво, передача замовлень та ТЗ дизайнерами, прийом оплати, створення ТТН, відстеження термінів замовлень, щоб клієнти отримували свої замовлення вчасно);
  • консультування по товару, наявності, методам друку, методам оплати та доставки, тощо;
  • видача замовлень клієнтам, які обрали самовивіз.
  • підтримання високого рівня лояльності клієнтів.
Вимоги:
  • гарні навички ефективної комунікації з клієнтами
  • розуміння логіки продажів
  • уважність до деталей;
  • вміння працювати в колективі;
  • буде плюсом - знання графічних редакторів (Adobe Photoshop);
  • буде плюсом - досвід роботи в рекламно-сувенірній компанії (друк на одязі, сувенірній продукції)
Умови:
  • конкурентна зп, без затримок та система премій;
  • робочий графік - 5 днів на тиждень (9:00 - 18:00);
  • офіс в центрі міста;
  • безкоштовне навчання;
  • можливість кар'єрного росту;
  • запашна кава та приємний колектив 😊
Для того, щоб більше ознайомитись з нами, завітайте на наш сайт:Будемо чекати відгук на вакансію!ВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, 10-50 співробітників

work.ua