Офис-менеджер

ДЖУНТІ САЙКОМЕТРІКС УКРАЇНА

  • Киев
  • 20 000-24 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 5 д. назад
Адміністративна підтримка та облік:
  • Підготовка службових листів, наказів, внутрішньої документації.
  • Ведення діловодства, архівація та сканування документів (в т.ч. бухгалтерських - щомісяця).
  • Облік основних засобів: оформлення переміщень товарно-матеріальних цінностей, облік прийняття і видачі товарів, складання відповідних актів, що стосуються руху товарно-матеріальних цінностей.
  • Ведення фактичної інвентаризації товарних залишків, внесення відповідних даних до баз даних (Excel).
Підтримка офісної інфраструктури:
  • Замовлення товарів, офісних матеріалів, послуг згідно із запитами команди.
  • Комунікація з постачальниками, контроль поставок.
  • Контроль справності оргтехніки, зв'язок із сервісами при необхідності.
Логістика та поштові відправлення:
  • Прийом друкованих матеріалів, їх облік та передача у відділи.
  • Відправка та отримання кореспонденції, договорів, актів.
Комунікації та взаємодія:
  • Пошук підрядників та комплектуючих за запитами відділів.
  • Ведення базової телефонної комунікації з контрагентами та сервісами.
  • Оперативна взаємодія з усіма підрозділами компанії.

Rabota