Офіс-менеджер, діловод

Транс-Буд-Логістик, ТОВ

  • Киев
  • 24 000-30 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 17 д. назад
Обов'язки:
  • Ведення ділової кореспонденції (вхідної та вихідної);
  • Підготовка первинних документів для бухгалтерського обліку;
  • Контроль за зберіганням та архівуванням документів.
  • Підготовка звітів та презентацій.
  • Контроль за правильністю заповнення документів та відповідність їх законодавству;
  • Систематизація інформації, звітності в Excel ;
  • Ксерокс, сканування.
  • Нова пошта, укрпошта, електронна пошта: відправка, отримання кореспонденції, обробка, сортування.
  • Допомога в пошуці нових співробітників ( розміщення оголошень про наявні вакансії на: сайти, телеграм-групи, вайбер-групи, соц. мережі; приймання дзвінків кандидатів, узгодження співбесід; робота з базою резюме, пошук відповідних кандидатів);
  • Виконання інших доручень керівника.
Вимоги:
  • впевнений користувач MS Office, ПК;
  • досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;
  • знання основ документообігу;
  • комунікабельність, уміння швидко засвоювати нову інформацію;
  • вміння працювати з великими обсягами інформації;
  • висока увага до деталей та організаційні здібності.
Ми пропонуємо:
  • Графік роботи пн-пт з 09-00 до 18-00;
  • Заробітна плата 24 000-30 000 грн. (Випробувальний термін 1-2 міс. оплачується) ;
  • Офіс територіально біля метро Чернігівська (3 хв.)
  • Освіта та вік значення не мають. Без обмежень, готові взяти студента, людину з інвалідністю;
  • Можливість кар'єрного зростання та професійного розвитку
  • Якщо ви відповідаєте всім вимогам і бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме. Ми розглянемо вашу кандидатуру та зв'яжемося з вами для подальшої співбесіди.

Rabota