Фахівець IT сектору Help Desk

Перший Український Міжнародний Банк

  • Киев
  • 22 000-25 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 8 д. назад
КВАЛІФІКАЦІЯ ТА ДОСВІД:Освіта: середня спеціальна, вища.Досвід роботи в сфері інформаційних технологій від 1 року.Професійні знання та навички:a. Досвідчений користувач персонального комп'ютера (операційні системи сімейства Microsoft Windows);b. Навички роботи c офісним обладнання;c. Досвідчений користувач додатків пакету Microsoft 365;d. Навички адміністрування операційних систем сімейства Microsoft Windows;e. Розуміння бізнес-процесів в Банку;f. Досвід роботи в системі реєстрації звернень.Інші навички:Англійська (читання і переклад).Особисті якості:Орієнтація на клієнтаВідповідальністьПосидючістьУважністьКомандна працяКомунікабельністьСамостійний пошук інформаціїВаша роль передбачає:· забезпечення технічної підтримки користувачів Банку;· консультування користувачів Банку в телефонному режимі;· аналіз технічної проблеми користувача і оформлення інцидентів;· розподілу інцидентів і запитів на обслуговування.Чому саме ПУМБ?· Можливості професійного розвитку в ІТ· Медичне страхування· Дружня команда

Rabota