Аналітик клієнтської підтримки (ERP, зі знанням обліку)
Self-ERP
- Львов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Прийом запитів від клієнтів створених через встановлені канали зв'язку;
- Забезпечити правильне опрацювання запиту шляхом виставлення пріоритету, типу запиту, тегів і т.д. відповідно до встановлених процедур;
- Аналізувати запити, намагатись вирішити питання клієнта використовуючи доступну документацію і знання системи;
- Передавати запити на інші команди/рівні підтримки залежно від типу питання чи проблеми клієнта;
- Забезпечувати якісне і оперативне опрацювання запитів, що відповідає встановленим SLA;
- Тісно працювати з іншими відділами компанії для постійного покращення бази знань команди підтримки та розширення переліку запитів, які можуть вирішуватись без передачі на інші команди;
- Брати участь в аналізі і виявленні повторюваних питань;
- Брати відповідальність за якість опрацювання запитів для підтримання на високому рівні задоволеності клієнтів.
- Навчання сучаcної ERP системи Odoo;
- Досвідченого ментора на випробувальний термін і після;
- Можливість кар'єрного росту;
- Безкоштовні курси з англійської мови після випробувального терміну
Rabota