Головний бухгалтер, фінансовий директор на будівництво

Credo Development

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
Опис вакансіїПривіт!Ми - Credo, сучасний девелопер, який формує нове обличчя житлового простору в Україні. Наші житлові комплекси вирізняються не лише якістю будівництва, а й увагою до комфорту, безпеки та екологічності. Ми переконані: фінансова прозорість і грамотне управління - основа нашого розвитку. Саме тому зараз шукаємо у команду досвідченого Головного бухгалтера / Фінансового директора.Ваші ключові обов'язки:
  • Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії, включаючи всі операції з нерухомістю.
  • Формування фінансової та управлінської звітності для керівництва та інвесторів.
  • Розробка і впровадження ефективної фінансової політики компанії.
  • Контроль за дотриманням бюджетної дисципліни, оптимізація витрат, управління грошовими потоками.
  • Підготовка та супровід аудиторських перевірок, взаємодія з контролюючими органами.
  • Організація роботи бухгалтерської служби, впровадження внутрішніх стандартів і процедур.
  • Участь у фінансовому плануванні нових проєктів, оцінка ризиків, визначення фінансових стратегій розвитку компанії.
  • Автоматизація та оптимізація фінансових процесів, впровадження сучасних рішень у фінансовому обліку.
Задачі, які стоятимуть перед вами:
  • Забезпечити точний та своєчасний облік усіх фінансових операцій.
  • Створити ефективну систему фінансової звітності для прозорого прийняття рішень.
  • Провести аналіз витрат і доходів, ініціювати економію та раціональний розподіл ресурсів.
  • Підвищити рівень автоматизації фінансових процесів.
  • Побудувати сильну команду фінансового департаменту.
  • Забезпечити компанії стабільність у фінансових питаннях.
Вимоги до кандидата:
  • Досвід роботи головним бухгалтером, фінансовим директором у будівельній компанії - від 5 років.
  • Досконале знання бухгалтерського та податкового обліку, стандартів звітності, актуального законодавства України.
  • Володієте глибокими знаннями бухгалтерського, податкового та управлінського обліку. Досвід підготовки фінансової, управлінської і податкової звітності.
  • Практичний досвід організації бухгалтерської служби, автоматизації процесів, впровадження фінансових інструментів.
  • Досвід роботи з декількома юрособами, групою компаній, оптимізацією фінансових процесів.
  • Уміння працювати з великим обсягом інформації, аналітичне мислення, уважність до деталей.
  • Умієте організовувати роботу команди, навчати та мотивувати співробітників. Готовність до прийняття відповідальних рішень.
  • Вільне користування 1С, Excel, БАФ фінансовими програмами.
Ми пропонуємо:
  • Можливість впливати на ключові фінансові рішення у компанії, яка динамічно розвивається.
  • Офіційне працевлаштування, конкурентну заробітну плату (60 000 - 80 000 грн) та систему бонусів.
  • Прозору мотивацію, можливості для професійного та кар'єрного зростання.
  • Участь у масштабних проєктах, які формують сучасне місто.
  • Дружню атмосферу, відкритість до нових ідей, підтримку колег.
Якщо ви поділяєте нашу місію створювати простір для життя з цінностями турботи, безпеки та якості - будемо раді бачити вас в нашій команді!Будуємо якість. Будуємо майбутнє разом! Звертатися за номером телефону (Інна)ВідгукнутисяНерухомість, 10-50 співробітників

work.ua