Комерційний директор

Родоліт Компані, ТОВ

  • Луцк, Волынская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
Опис вакансіїОпис вакансії Хочете впливати на комерційну стратегію компанії, яка змінює українську медицину? Маєте досвід у В2В-продажах, керували командами та готові брати відповідальність за результат?Тоді читайте далі - можливо, саме Ви станете ключовим гравцем у нашій новій управлінській команді!Ми - офіційний дистриб'ютор провідного світового виробника медичного обладнання в Україні. Щодня ми допомагаємо лікарям рятувати життя, оснащуючи клініки найсучаснішими технологіями. Працюємо зі складними проєктами, обираємо якість замість компромісів і формуємо стандарти сервісу, яким довіряють сотні медичних закладів по всій країні.У нас сильна, невелика, але дуже професійна команда. Тут цінують експертизу, ініціативу й відповідальність.Якщо Вам важливо працювати з провідним світовим брендом, бачити результати своєї роботи й зростати в професійному середовищі - тоді Вам до нас.Наразі ми формуємо нову управлінську команду й відкриваємо ключову позицію - Комерційного директора. Ваші майбутні задачі:
  • Формування та управління відділом продажів: набір команди, постановка цілей, контроль результатів;
  • Організація та супровід процесу продажів, участь у переговорах з ключовими клієнтами;
  • Робота з тендерами, включно з Prozorro та іншими державними процедурами;
  • Побудова та підтримка робочих відносин з державними структурами, фондами, медичними установами;
  • Взаємодія з продуктовими спеціалістами, сервісною службою та бухгалтерією;
  • Аналіз прибутковості проєктів, оцінка економічної доцільності участі в них, підготовка пропозицій щодо їх реалізації;
  • Участь у розробці комерційної стратегії, маркетингових ініціатив, плануванні (спільно з маркетологом);
  • За наявності релевантного досвіду - ініціація та впровадження CRM-системи.
Ми шукаємо саме Вас, якщо Ви маєте:
  • Досвід від 5 років у В2В-продажах (медичне/технічне обладнання);
  • Досвід роботи з тендерами та держсектором;
  • Практику управління командою (від 5 осіб);
  • Знання принципів продажів технічного або медичного обладнання;
  • Глибоке розуміння процесів В2В-продажів, технічного продукту, циклів проєктів;
  • Навички аналітики: прибутковість, амортизація, фінансові показники;
  • Впевнені переговорні навички, стратегічне мислення;
  • Володіння англійською мовою на рівні не нижче Intermediate;
  • Бажано - досвід роботи з CRM-системами та знання В2В-маркетингу;
  • Технічну або медичну освіту - як перевагу.
Особисті якості, які ми цінуємо:
  • Відповідальність, ініціативність, стратегічне мислення;
  • Здатність працювати в команді та вести за собою інших;
  • Гнучкість, адаптивність, бажання розвиватися та вдосконалювати процеси.
🏙Що ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування з першого робочого дня, оплачувані лікарняні, щорічна відпустка 28 календарних днів;
  • Стабільну фіксовану зарплату та річну премію за результатами роботи компанії;
  • Навчання за рахунок компанії, включаючи продуктові тренінги англійською мовою;
  • Відрядження по Україні та за кордон - повністю оплачувані;
  • Роботу в сильній команді, де цінується експертиза, ініціатива та професійне зростання;
  • Можливість довгострокового розвитку в стабільній компанії, яка будує майбутнє медичної галузі в Україні.
Додаткова інформація за номером телефону: , ЮліяВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, 10-50 співробітників

work.ua