
Консультант з технічної підтримки (італійська мова) / Customer Support Consultant (Italian)
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- надавати професійну технічну підтримку стосовно роботи апаратного (3D-сканери) та програмного забезпечення компанії 3Shape, використовуючи різноманітні засоби комунікації (онлайн, телефон, електронне листування та періодичні зустрічі з клієнтами);
- опрацьовувати клієнтські звернення: збирати, фіксувати та систематизувати інформацію від клієнтів у CRM-системі з дотриманням процедур компанії;
- взаємодіяти та ділитися зворотним зв'язком від клієнтів з іншими підрозділами.
- клієнтоорієнтованість;
- навички ефективного спілкування;
- грамотна усна та письмова італійська та українська мова на рівні вище середнього;
- знання англійської на рівні, достатньому для внутрішніх комунікацій в компанії;
- уміння вирішувати проблеми та логічно мислити;
- орієнтація на результат та стресостійкість;
- прагнення до самовдосконалення та бажання вчитися;
- досвід роботи у сфері підтримки клієнтів буде перевагою;
- вміння аналітично мислити, працювати у режимі багатозадачності та з розумінням ставитися до потреб та проблем клієнтів;
- активно працювати задля якісних змін майбутнього стоматології;
- стати частиною дружньої команди професіоналів;
- постійно професійно зростати та розвиватися;
- підтримувати баланс між роботою та особистим життям;
- мати гнучкий графік з можливістю працювати дистанційно;
- корпоративні пільги: 24 робочих дні щорічної відпустки, медичне страхування, компенсація витрат за обіди, оплачувані лікарняні, у т.ч. по догляду за хворою дитиною, відпустки для догляду за дитиною тощо;
- комфортний офіс неподалік Національного технічного університету України «КПІ»;
- місця паркування для співробітників компанії
- періодичні відрядження до країн Європи;
- можливість стати частиною успіху, який компанія 3Shape створювала впродовж 22 років.
- Provide excellent and efficient technical support on 3Shape hardware (3D scanners) and software via online sessions, telephone, e-mails and occasional on-site events.
- Managing support cases: collect all relevant information from customers, according to company`s procedures and record this using company`s CRM
- Interact with other departments and escalate customers feedback further
- Customer oriented approach
- Good communicator with ability to ask and listen
- Strong verbal and writing skills (B2 level) in Italian, and Ukrainian
- At least pre-intermediate English (will be used for internal communication)
- Problem solving and logical thinking skills
- Result oriented and stress resistant
- Aspiration to self-development and eager to learn
- Customer Service experience is preferred
- Analytical, multitasking and empathetic skills
- Meaningful work that helps to change the future of dentistry
- Work in a unique professional, friendly and supportive environment
- Constant professional growth and development
- A healthy work-life balance
- Possibility of flexible partially remote work
- Comprehensive benefits incl. 24 working days of annual vacation; medical insurance; compensation of lunches; paid sick leaves and child sick leaves; maternity and paternity leaves etc
- Good working conditions in a comfortable office near National Technical University “KPI”
- A parking lot with free spaces for employees
- Occasional business trips to Western Europe
- Opportunity to become a part of the success that 3Shape has created over the past 22 years.
Rabota