Заступник фінансового директора

Ерідон

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 14 д. назад
Опис вакансіїГрупа компаній «ЕРІДОН» працює на ринку з 1993 року та є лідером у постачанні засобів для сільського господарства в Україні. Компанія реалізує високоякісні продукти всіх провідних брендів та має найбільшу лінійку товарів у категоріях - насіння, засоби захисту рослин, основні мінеральні удобрення та мікродобрива. Має 30 представництв по території України.Крім цього:
  • Маємо 10 агровиробничих господарств, найсучасніший Насінневий завод та Роботизовану молочно-товарну ферму;
  • Переробляємо соняшник на олійно-екстракційному заводі в Миколаївській області;
  • Виробляємо насіння для відомих закордонних насіннєвих компаній;
  • Здійснюємо агротехнологічну підтримку фермерів України;
  • Реалізуємо сільськогосподарську техніку;
  • Будуємо насіннєві та комбікормові заводи, сільськогосподарські виробництва, зерносховища, корівники, свиноферми та багато іншого.
Запрошуємо Вас стати частиною потужної команди та обійняти посаду Заступника фінансового директора.Функціональні обов'язки:
  • Аналіз діяльності підрозділів та компаній групи «Ерідон» (різні види діяльності: сільськогосподарське спрямування, будівництво, сільськогосподарське виробництво, дистрибуція, фінансова компанія);
  • Організація грошових потоків у групі компаній для оптимального, ефективного використання та забезпечення покриття тимчасових розривів;
  • Знання та організація податкового планування за групою компаній (налог на прибуток, ПДВ, налоги із заробітної плати);
  • Контроль фінансового стану компаній, рух грошових коштів;
  • Погодження договорів, рахунків на закупівлю товарів/робіт/послуг;
  • Складання та своєчасне подання фінансової звітності підприємств;
  • Організація та супроводження/списання дебіторської заборгованості;
  • Визначення, узгодження та організація створення єдиного сховища нормативних документів;
  • Автоматизація бізнес-процесів за запитами керівника;
  • Аналіз існуючих у компанії інструкцій, правил з діловодства та впровадження необхідних змін;
  • Моніторинг податкового законодавства та інформування керівництва про ключові зміни;
  • Формування та презентація звітів за показниками для керівництва;
  • Виявлення потенційних ризиків їх негативних наслідків, внесення пропозицій щодо мінімізації їх впливу;
  • Організація контролю за забезпеченням усіх видів активів;
  • Розвиток, формування фінансової стратегії групи компаній.
Основні вимоги:
  • Вища освіта (фінанси, економіка, бухгалтерський облік, аудит), бажано MBA, ACCA;
  • Досвід роботи від 5-ти років на позиції начальника, заступника фінансового директора, бізнес-контролера у міжнародній компанії;
  • Бажаний досвід роботи в структурних компаніях у сфері аграрного бізнесу;
  • Знання процедур та функцій фінансового менеджменту, бухгалтерського, податкового обліків;
  • Стратегічне планування та бюджетування, управління грошовими потоками;
  • Досвід роботи у системі 1С 8;
  • Розвинені аналітичні здібності.
Ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування в національній компанії;
  • Всі гарантії згідно КЗпП України;
  • Конкурентний рівень заробітної плати (готові обговорювати при зустрічі);
  • Сучасний офіс;
  • Корпоративний мобільний зв'язок;
  • Смачні комплексні обіди за рахунок роботодавця;
  • Службовий автомобіль та паливо;
  • Можливість займатися спортом не виходячи з офісу - ми маємо власний спортивний зал;
  • Реабілітолог який піклується про Ваше здоров'я.
ВідгукнутисяСільське господарство, агробізнес, 250-1000 співробітників

work.ua