Адміністратор ресторану

Optima Hotels & Resorts

  • Житомир
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 5 д. назад
Опис вакансіїНайбільша в Україні мережа готелів та ресторанів «Optima Hotels and Resorts», що надає послуги високого рівня у сфері гостинності, працює за провідними європейськими стандартами обслуговування гостей оголошує конкурс на вакансію «Адміністратора ресторану».Функціональні обов'язки:
  • Контроль над роботою офіціантів, барменів;
  • Робота з постійними клієнтами, вивчення їх потреб та попит;
  • Контроль якості сервісу, комунікація з гостями щодо відсутності скарг;
  • Залучення, проведення бенкетів, тематичних заходів;
  • Ведення стандартної документації ресторану (ТТН, Х-звіт, Z-звіт, книга скарг та пропозицій тощо);
  • Участь у інвентаризаціях ресторану;
  • Підготовка короткострокових планів;
  • Вирішення конфліктних, нестандартних ситуацій;
  • Контролює наявність сертифікатів якості, гігієнічного висновку тощо.
Умови роботи:
  • Стабільна та гідна оплата праці;
  • Офіційне оформлення, оплачувану відпустку та лікарняні;
  • Можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку.
Вимоги:
  • Обов'язкове знання ресторанного сервісу;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді;
  • Уміння планувати та організовувати роботу;
  • Вміння генерувати цікаві ідеї та методи залучення нових клієнтів;
  • Бажання рости та розвиватися у своїй професії.
Ми високо цінуємо внесок кожного співробітника і пропонуємо розвиватися разом з компанією «Optima Hotels & Resorts».Якщо Ви бажаєте стати частиною нашої команди - підписуйтесь на нас в соцмережах:TelegramInstagramНаша сторінка на FacebookМи обов'язково з вами зв'яжемося.ВідгукнутисяГотельно-ресторанний бізнес, більше 1000 співробітників

work.ua