Бізнес-аналітик у Смілу

Континент-Груп

  • Черкассы Смела, Черкасская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 16 д. назад
Опис вакансіїВелике торгово-виробниче підприємство ТОВ «Континент-Груп» оголошує вакансію:Бізнес аналітик, аудитор.Ціль посади:
  • Бізнес аналітик аудитор, відіграє ключову роль у забезпеченні прозорості та ефективності фінансових процесів. Він виступає як міст, між бізнесом (фінансами, бухгалтерією)та IT-командою, допомагаючи впроваджувати нові системи, автоматизувати процеси та забезпечувати відповідність нормативним вимогам.
Обов'язки:
  • Аналіз та документування бізнес-процесів:
  • Виявлення, аналіз та документування поточних процесів, пов'язаних з фінансовим та управлінським обліком (процес закриття періоду, калькуляція собівартості, формування бюджетів);
  • Створення технічних завдань (ТЗ) та бізнес-вимог для автоматизації та вдосконалення цих процесів.
  • Робота з даними та звітами:
  • Збір, аналіз та верифікація фінансових та операційних даних;
  • Розробка та впровадження інструментів для створення управлінських та аудиторських звітів;
  • Використання SQL-запитів для вибірки та аналізу даних, а також інструментів BI (Power BI, Tableau) для візуалізації.
  • Внутрішній аудит та контроль:
  • Участь у проведенні внутрішніх аудитів фінансових процесів з метою виявлення ризиків та невідповідностей;
  • Розробка рекомендацій для покращення системи внутрішнього контролю та забезпечення відповідності корпоративним стандартам та законодавству;
  • Співпраця з різними зацікавленими сторонами: бухгалтерією, фінансовим відділом, IT-командою та топ-менеджментом.
  • Впровадження та підтримка систем:
  • Участь у проєктах впровадження або оновлення ERP-систем (SAP,Oracle) у модулях FI/CO (фінанси/контролінг)
  • Підтримка користувачів після впровадження, допомога у вирішенні проблем та оптимізації робочих процесів.
Вимоги:
  • Освіта - вища (бухгалтерія, фінанси);
  • Досвід роботи - обов'язковий від 2 років;
  • Глибокі знання в сфері обліку та аудиту:
  • Фінансовий облік: Розуміння принципів бухгалтерського обліку, стандартів (наприклад, МСФ3, US, GAAP), складання та аналізу фінансової звітності.
  • Управлінський облік: Навички бюджетування, калькулювання собівартості, аналізу ефективності та розробки ключових показників (KPI).
  • Внутрішній аудит та контроль: Знання методологій проведення аудиту, оцінки ризиків, розробки та впровадження систем внутрішнього контролю.
  • Технічні навички:
  • Знання ERP-систем: Досвід роботи з популярними системами, такими як SAP, Oracle, Microsoft Dynamics 365, особливо в модулях фінансів та обліку.
  • Бази даних та SQL: Вміння писати запити для вибірки та аналізу даних.
  • Спеціалізоване ПЗ: Знання програмного забезпечення для аудиту.
  • Особистісні характеристики: Здатність чітко та зрозуміло доносити складну інформацію як до технічних фахівців, так і до керівництва. Вміння працювати з різними відділами- бухгалтерією, фінансами, IT, топ-менеджментом. Здатність працювати в умовах стислих термінів та високих вимог до точності.
Ми пропонуємо:
  • Цікаву та стабільну роботу;
  • Своєчасну виплату з/плати;
  • Офіс в м. Сміла (зручний та комфортний!);
  • Доставка працівників з м.Черкаси на роботу та назад здійснюється комфортабельним автобусом;
  • Графік роботи з Пн.-Пт. з 08:00-17:00, обідня перерва з 12:00-13:00, Сб., Нд. - вихідні;
Для того, щоб детальніше ознайомитись зі специфікою Компанії та послугами, які вона пропонує - перейдіть на сайт за посиланням:Направляючи своє резюме на вакансію, Ви даєте згоду на використання Ваших персональних даних компанією ТОВ «Континент-Груп» в рамках чинного законодавства України.Звертаємо Вашу увагу, що зворотний зв'язок за результатами розгляду на вакансію відбувається протягом одного тижня в разі прийняття позитивного рішення по Вашій кандидатурі.Якщо Ви хочете приєднатися до нашої команди, використовуйте цю можливість і відправляйте своє резюме!ВідгукнутисяБудівельна промисловість, деревообробка, 250-1000 співробітників

work.ua