Адміністратор

Смартлаб, ООО

  • Херсон
  • 17 000-28 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 17 д. назад
Опис вакансіїНезалежна медична лабораторія «Смартлаб» у зв`язку з розширенням штату та відновленням роботи відділень запрошує на роботу Адміністратора.Про нас:Лідер на Півдні України з 16-річним досвідом роботи в сфері лабораторної діагностики;2009 рік - відкрито перше відділення у м.Одеса2025 рік - працюють 135 відділень у 38 населених пунктах!Місія лабораторії «Смартлаб»: працюємо за новими стандартам сервіса, якості та доступності лабораторних і лікувально-діагностичних послуг з турботою про здоров'я української нації.Головна цінність «Смартлаб» - команда професіоналів-однодумців, що є запорукою динамічного розвитку компанії. Працюємо заради перемоги!Не зволікай, стань частиною історії «Смартлаб»! Долучайся до тих, хто виборює Перемогу вже сьогодні!Презентація компанії за посиланням:Ми пропонуємо гідні умови праці:стабільну та своєчасну заробітну плату від 17 000 грн до 28 000 грн (суми вказані з урахуванням сплачених податків);
  • матеріальна підтримка співробітників м.Херсон, які працюють у прифронтовій зоні, у розмірі 2 000 грн щомісяця на ставку;
  • премію за успішне навчання у власному Навчальному центрі;
  • індивідуальну та колективну премії за результативність роботи відділення;
  • премію за рекомендацію нового співробітника;
  • додаткову оплату: за роботу у вихідні дні, за навчання нових співробітників;
  • додаткову оплату за внесок у соціальний розвиток компанії;
  • працевлаштування згідно з КЗпП;
  • повний соц.пакет: оплачуваний лікарняний, відпустку;
  • повну зайнятість;
  • початок роботи відділення з 8:00.
Компанія гарантує:
  • стабільність та впевненість у завтрашньому дні за будь-яких обставин для наших співробітників;
  • комфортні умови праці та безпеку в роботі;
  • забезпечення корпоративною формою наших співробіників;
  • професійне навчання за рахунок компанії у власному Навчальному центрі.
Переваги роботи в нашій компанії:
  • кожних півроку підвищується рівень ЗП;
  • у компанії діє система наставництва для нових співробітників, підтримка стажистів на всіх етапах оплачуваного стажування.
  • навчальні тренінги для працівників компанії;
  • професійне та кар'єрне зростання до керівника відділення;
  • знижки на всі види досліджень для співробітників та їх ближнім родичам від 20−70%.
До Ваших обов'язків входитиме:
  • зустрічати та надавати якісне обслуговування пацієнтів щодо заявлених потреб;
  • інформувати пацієнтів про правила підготовки до досліджень, перелік, вартість та терміни виконання досліджень, акційних пропозицій;
  • оформляти замовлення пацієнів до бази даних;
  • приймати оплату під час оформлення дослідженнь;
  • вести затверджену обліково - звітню документацію.
Обов'язкові вимоги:
  • вища або середньо-спеціальна освіта;
  • впевнений користувач ПК, швидкість друку вища за середню;
  • вільне володіння українською мовою.
Буде плюсом:
  • досвід роботи адміністратором/реєстратором у медичній компанії;
  • знання касової дисципліни.
Особисті якості, необхідні для роботи:
  • грамотність;
  • завзятість і прагнення досягати більшого;
  • здатність до швидкого навчання та засвоєння нової інформації;
  • комунікабельність;
  • старанність;
  • високий рівень відповідальності;
  • розвинене почуття емпатії;
  • стресостійкість.
Якщо ти відчуваєш, що тобі подобаються наша культура та цінності, надішли нам своє резюме. Ми раді будемо поспілкуватись та розказати більш детально про нас вже на зустрічі!Ви можете зв'язатися з нами:По телефону: , , Ілона, ОксанаВідправивши своє резюме: [ ]Слідкуйте за намиНаш сайт:Facebook:ВідгукнутисяМедицина, охорона здоров'я, аптеки, більше 1000 співробітників

work.ua