Фінансовий менеджер

Маніфай, ТОВ

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
Опис вакансіїПро нас:Маніфай - більше, ніж консалтингова компанія. Це місце, де комфортно працювати, де панує здорова атмосфера, а навколо - професіонали, поряд із якими легко розвиватися. Ми на ринку з 2013 року, обслуговуємо 900+ клієнтів (ФОП і ТОВ) та активно зростаємо. Наші послуги рекомендують друзям і партнерам - і це наша найкраща оцінка.Кого шукаємо:Запрошуємо у команду фінансового менеджера, який вже має досвід у сфері управлінського обліку, бюджетування та фінансового аналізу - та готовий розвиватися до керівної ролі. На старті - робота зі звітністю та клієнтами, поступово - формування процесів, навчання колег та побудова власної командиВаші завдання:На щодень ви будете:Аналізувати фінансову політику компаній клієнтів, надавати рекомендації або розробляти її з нуляПроводити фінансовий аналіз за визначеними критеріями, шукати точки оптимізаціїВпроваджувати управлінську звітність (P&L, CashFlow), готувати фінансові звіти та показникиГотувати рекомендації щодо зниження витрат, підвищення рентабельності та маржинальностіПідтримувати клієнтів у питаннях управління фінансами, відповідності процесівРозраховувати собівартість послуг, проводити оцінку рентабельності напрямів бізнесуКонтролювати витрати, доходи, дебіторську та кредиторську заборгованість, формувати звітиНагадувати клієнтам про оплату у разі заборгованостіТакож важливими будуть:Робота в CRM (SalesDrive): внесення інформації про продажі та допродажі послугНавчання в освітній платформі компанії - Синтегрум, та внесення до неї знань за своєю компетенцієюПостійне підвищення професійних навичокВедення внутрішньої звітності про результати роботиНаші очікування:
  • Досвід на позиції фінансового менеджера / аналітика від 2−3 років
  • Розуміння управлінського обліку, бюджетування, фінансового аналізу
  • Впевнений рівень роботи з Excel / Google Sheets
  • Вміння комунікувати з бізнесом «однією мовою»
  • Бажання рости - і в професії, і в кар'єрі (ми шукаємо майбутнього керівника напряму 😉) Ми пропонуємо:
-Графік: з 09:00 до 18:00, офіс біля м. Житомирська, зустрічі в офісі - двічі на місяць, інші дні - віддалено; -Офіційне працевлаштування, оплачувані відпустки (24 календарні дні) та лікарняні; -Роботу в молодому та дружньому колективі; -Можливість навчання та підвищення кваліфікації за рахунок компанії; -Підтримку та наставництво від професіоналів галузі; -Перспективи кар'єрного росту; -Додаткову мотивацію: подарунки, корпоративні заходи, подорожі Україною та за кордон за рахунок компанії. Як податися: Надсилайте резюме через форму на сайті або пишіть у Telegram: .ВідгукнутисяКонсалтинг, бухгалтерія, аудит, 10-50 співробітників

work.ua