Провідний фахівець з контролю якості даних

Товариство Червоного Хреста України

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
Опис вакансіїНаціональний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду Провідного/-ної фахівця/-чині з контролю якості данихТовариство Червоного Хреста України - найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:
  • Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення від зробленого внеску
  • Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.
  • Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.
  • Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви - герой!
ТЧХУ - це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим.Ціль посади: Посада головного спеціаліста з якості даних створена з метою забезпечення ефективного функціонування системи моніторингу та оцінки (M&E) в рамках діяльності Національного комітету Товариства Червоного Хреста України. Основна мета - перевіряти, аналізувати та інтерпретувати дані для підтримки прийняття рішень на основі фактичних даних, проводити оцінку якості даних (Data Quality Assurance {DQA}) для покращення програмної діяльності та забезпечення відповідності вимогам донорів та партнерів. Провідний фахівець з якості даних відіграє ключову роль у розробці інструментів моніторингу, методологічного забезпечення (DQA), проведенні досліджень, візуалізації даних, підготовці звітів та рекомендацій, а також підтримці філій та програмних підрозділів у впровадженні відповідних систем PMER.Ключові критерії оцінювання ефективності:
  • Якість та аналітична якість звітів та досліджень даних - наявність навичок визначення наскільки повно та якісно представлені результати аналізу даних, включаючи висновки та рекомендації.
  • Ефективність підтримки філій та програмних підрозділів - рівень залучення, спрямування та впровадження інструментів моніторингу, систем звітності та планів дій.
  • Своєчасність та точність збору та обробки даних - дотримання графіків проведення заходів з контролю даних, отримання результатів моніторингових візитів, а також перевірки якості верифікації та візуалізації даних.
Основні завдання:
  • Проводити оцінку та аналіз діяльності організації, надавати підтримку та консультації щодо проведення досліджень і розробки методологій, пов'язаних з якістю даних.
  • Консультувати щодо планування та проведення досліджень, а також розробки ефективних методологій перевірки якості даних.
  • Забезпечувати регулярні заходи з перевірки якості даних (DQA) у межах проєктів і програм відповідно до встановлених стандартів і методологій.
  • Впроваджувати систему управління якістю даних - розробляти внутрішні стандарти, чек-листи та процедури перевірки даних для забезпечення їх повноти, точності та своєчасності.
  • Автоматизувати перевірки якості - використовувати BI-інструменти для автоматичної валідації даних та виявлення неякісної інформації в режимі реального часу.
  • Навчати персонал - регулярно проводити тренінги для департаментів і регіональних офісів щодо введення, перевірки та використання даних.
  • Проводити аудит даних - періодично переглядати бази даних на наявність дублювань, пропусків та невідповідностей, а також готувати звіти з рекомендаціями.
  • Моніторити ефективність процесів збору даних - аналізувати відповідність процесів стратегічним цілям організації та надавати рекомендації щодо їх покращення.
  • Проводити оцінку ефективності організаційної діяльності та надавати методологічну підтримку для вдосконалення процесів.
Додаткові завдання:
  • Виконувати ситуативні завдання, поставлені керівником Відділу планування, моніторингу, оцінки та звітності.
Загальні обов'язки:
  • Вести активну роботу по досягненню цілей ТЧХУ.
  • Дотримуватися принципів Червонохресного руху та працювати відповідно до них.
  • Виконувати будь-які інші, пов'язані з роботою завдання та обов'язки за дорученням безпосереднього.
Вимоги до кандидата:
  • Вища освіта у відповідній галузі (наприклад, соціологія, маркетинг, управління проектами, соціальні науки тощо).
  • Досвід роботи у сфері M&E / PMER / MEAL.
  • Основи трудового законодавства, внутрішніх трудових правил та стандартів охорони праці.
  • Основи професійної етики та процедур діловодства.
  • Історія створення та діяльності Міжнародного Руху Червоного Хреста і Червоного Півмісяця.
  • Принципи Міжнародного Руху Червоного Хреста і Червоного Півмісяця.
  • Організація процесів взаємодії між працівниками в межах структурного підрозділу.
  • Технічні засоби для отримання, обробки та передачі інформації.
  • Процедури ведення внутрішньої документації та подання звітності в межах посадових обов'язків.
  • Українська мова - вільне володіння.
  • Англійська мова - рівень B2.
  • Комунікаційні здібності.
  • Вміння працювати в команді та співпрацювати.
  • Здатність приймати рішення.
  • Взаємодія з Національним товариством та клієнтами.
  • Креативність та інноваційність.
  • Вміння будувати довіру.
Професійні можливості:
  • Поглиблення знань у сфері моніторингу, оцінювання та аналізу даних у гуманітарному секторі.
  • Отримання практичного досвіду у розробці інструментів збору даних, візуалізації результатів та підготовці аналітичних звітів.
  • Участь у методологічній розробці, дослідженнях, опитуваннях та оцінюваннях.
  • Робота з якісними та кількісними даними, формування висновків і рекомендацій для покращення програм.
Кар'єрні можливості:
  • Посада передбачає високий рівень аналітичної відповідальності, що може стати основою для подальшого розвитку в напрямках PMER, управління програмами або аналітики.
  • Можливість впливати на процес прийняття рішень завдяки якісній аналітиці та рекомендаціям.
  • Досвід взаємодії з різними рівнями управління та філіями, розвиток лідерських та координаційних навичок.
Додатково:
  • Розширення професійної мережі через співпрацю з філіями, департаментами, міжнародними партнерами та донорами.
  • Робота в організації з потужною соціальною місією, що сприяє особистій мотивації та залученості.
  • Доступ до внутрішніх та зовнішніх тренінгів, воркшопів і обміну знаннями у сфері гуманітарної аналітики.
Товариство Червоного Хреста України пропонує:
  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Прогресивну систему мотивації персоналу;
  • Досвід професійного спілкування з іноземними партнерами;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами;
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України.
Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав.Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю.Ми не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку.Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах та проявах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням та сексуальній експлуатації, в тому числі на робочому місці.Робоче місце: м. Київ.Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [ ]Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв'язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.ВідгукнутисяНеприбуткові, благодійні та громадські організації, 250-1000 співробітників

work.ua