Диспетчер (оператор) платної парковки
Retroville, ТРЦ
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
1.2. Призначається та звільняється з посади наказом керівника підприємства.
1.3. У своїй роботі керується:
- чинним законодавством України;
- правилами внутрішнього трудового розпорядку;
- наказами та розпорядженнями керівництва;
- цією посадовою інструкцією.
1.4. Диспетчер безпосередньо підпорядковується Керуючому ТРЦ.1.5. На час відсутності диспетчера (відпустка, лікарняний тощо) його обов'язки виконує інший працівник, визначений керівництвом.2. Завдання та обов'язкиДиспетчер (оператор) платної парковки виконує такі функції:
2.1. Приймає вхідні дзвінки від користувачів парковки, надає інформацію щодо правил користування, вартості, вільних місць тощо.
2.2. Здійснює дистанційне керування обладнанням (шлагбаумами, воротами, терміналами), зокрема:
- відкриття/закриття шлагбаумів у разі необхідності чи/або технічних збоїв;
- контроль роботи системи відеоспостереження та обладнання парковки.
2.3. Реєструє інформацію про транспортні засоби у базі даних (номерні знаки, час заїзду/виїзду тощо).
2.4. Веде облік звернень користувачів та фіксує всі інциденти у відповідному електронному журналі.
2.5. Надає технічну підтримку користувачам по телефону (пояснення щодо правил користування терміналами, дій при збоях).
2.6. У разі виникнення аварійних ситуацій (відмова обладнання, ДТП на території, несанкціоноване проникнення) - негайно повідомляє відповідні служби (технічна підтримка, охорона, поліція).
2.7. Контролює цілодобове функціонування парковки відповідно до затверджених інструкцій.
2.8. Не займається готівковими чи безготівковими розрахунками з клієнтами.3. ПраваДиспетчер має право:
3.1. Отримувати від керівництва інформацію та документи, необхідні для виконання посадових обов'язків.
3.2. Вносити пропозиції щодо покращення роботи парковки та усунення недоліків у роботі обладнання.
3.3. Вимагати від користувачів дотримання правил користування парковкою.
3.4. Повідомляти керівництво про всі випадки порушень або технічних несправностей.4. Відповідальність4.1. Диспетчер несе відповідальність за:
- неналежне виконання або невиконання посадових обов'язків;
- несвоєчасну реєстрацію даних про транспортні засоби;
- розголошення конфіденційної інформації;
- порушення правил внутрішнього трудового розпорядку та техніки безпеки.
4.2. Диспетчер не відповідає за приймання чи обробку грошових платежів від клієнтів.5. Кваліфікаційні вимоги- Середня спеціальна або вища освіта (бажано технічна або в сфері ІТ/логістики).
- Володіння ПК на рівні впевненого користувача.
- Вміння працювати з базами даних та системами відеоспостереження.
- Комунікабельність, стресостійкість, уважність, чемність.
- Вільне володіння державною мовою.
Rabota