Менеджер ЗЕД (експорт, країни ЄС)

Три Ведмеді

  • Киев Нижнее, Луганская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 17 д. назад
Опис вакансіїКомпанія «Три Ведмеді» - українська виробничо-торговельна компанія, провідний національний виробник морозива та заморожених напівфабрикатів. Вже більше 25 років ми виробляємо якісну продукцію, яка користується попитом як в Україні так і за кордоном.Більше про нас:запрошуємо до нашої команди Менеджера із ЗЕД для роботи із країнами ЄвропиМИ ПРОПОНУЄМО:
  • офіційне оформлення та соціальні гарантії згідно законодавства України;
  • гідну винагороду та стабільну її виплату;
  • міжнародні відрядження;
  • можливість розвивати якісний український продукт на міжнародних ринках;
  • комфортні та безпечні умови роботи в сучасному бізнес-центрі Києва на Подолі (біля станції метро «Контрактова площа»);
  • атмосферу поваги та співробітництва;
  • чай, каву та морозиво)
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
  • співпраця з чинними іноземними партнерами (країни ЄС);
  • проведення маркетингового аналізу кон'юнктури експортних ринків та пошук нових партнерів згідно статегії компанії;
  • залучення нових клієнтів;
  • планування і реалізація стратегії виводу продуктів на ринок;
  • участь у міжнародних виставках та інших заходах, що сприяють залученню потенційних партнерів;
  • проведення переговорів, підготовка комерційних пропозицій, узгодження умов і підписання контрактів;
  • адаптація стандартів і регламентів Компанії відповідно до вимог експортного ринку у відношенні паковання та маркування;
  • контроль своєчасного надходження оплати за зовнішньоекономічними контрактами;
  • супроводження реалізації продукції (від замовлення до відвантаження).
КЛЮЧОВІ ВИМОГИ:
  • вища освіта (ЗЕД, економіка, фінанси, маркетинг);
  • знання сфери FMCG і досвід роботи не менше 2-х років;
  • наявність успішного досвіду виведення на ринок товарів групи FMCG;
  • досвід взаємодії з мережами/дистрибуторами напряму (не обов'язково з країнами ЄС);
  • вміння збирати, структурувати і аналізувати дані;
  • вміння планувати і прогнозувати;
  • знання англійської мови на рівні upper-intermediate (ви будете вести усні та письмові комунікації із чинними та новими партнерами);
  • базові знання Excel та досвід роботи у будь-якій обліковій системі.
ВідгукнутисяХарчова промисловість, 250-1000 співробітників

work.ua